Alkuperäinen kirjoittaja tuore äiti :):
Ihanaa minä pääsen taas pian Anttia Tuiskun keikalle!! On se hyvä et imetys ei onnistunu niin vauva oppi heti juomaan pullost ja saa äitikin vapaa-aikaa

Voi myös ottaa siiderii hyväl omal tunnol aina ku vauva hoidos ku ei tarrvitse miettii imetyst. On senkin takiii hyvä et sit mä voin päiväl nukkuu päiväunii ja vauva menee jolleki hoitoon siks aikaa. Levänneenä jaksaa paremmi. Varsinki nyt ku on niin kuuma ja vauva ei saa nukuttuu, tai en minä tiedä onks se koliikkii vai miks se vaa huutaa eikä nuku. On tää aika rankkkaa kun mun mies on viel päivät koulus ja ihan yksin joudun sisäl olee vauvan kans.
Oikeesti, aika kauheeta luettavaa. Miten helvetissä kuvittelet että saat paremmin nukuttua kun imetys ei onnistunut koska joudut kuitenkin nousemaan ylös yöllä sängystä, kävelemään jääkaapille ja laittaa pullon mikroon ja kävelemään takas sänkyyn?! Siis ihmettelen tuollaista asennetta, onko se muka helpompaa noin kuin että ottaa yöllä vauvan viereen ja imettää omassa sängyssä ja vauva voi vaikka nukkua yön vieressä? Miks ihmeessä oot tehny edes lapsen jos ajattelet vaan sitä että pääset baanalle ja voit ottaa sidukkaa milloin huvittaa?! Voi lapsi parka millaisen äidin on saanut ja tämän sanon pahalla. Ja tuokin ettet muka tiedä miksi se huutaa jne., susta varmaan tulee just sellanen äiti joka vähät välittää lapsen hyvin voinnista ja teki nyt vaan lapsen kun ei ollut aborttiin vara tai ajattelit jotenkin pärjääväsi muiden avustuksella. Usko niihin unelmiisi vain, kohta sinä jo laiminlyöt lastasi urakalla ja varmaan pahoinpiteletkin sitä kun on jo noin välinpitämätön asenne tässä vaiheessa. Tuollaiset ihmiset suututtaa todella paljon, olisit antanu lapses sellaselle parille kuka jaksaa olla kiinnostunut miksi lapsi itkee ja joita ei ehkä kiinnosta siiderin litkiminen ja keikoilla käyminen kun itse huvitta. Ja ikää sulla oli varmaan 16?