A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja angry :Alkuperäinen kirjoittaja ap:neuvolast sanoivat et tuttelist tuskin johtuu toi huuto ja käskivät antaa rela tippoi mut ei ne auta. eikä kai tän ikäsel enää pitäs mahavaivoi olla. tai siis koliikkii tai sen pitäs helpottaa jo.
ja minä oon 21v vaikka en ymmärrä miten ikä tähän liittyy
Tässäpä sen huomaa tämänkin miten erilaisia ollaan me 21-vuotiaat, toiset tahtois vielä juosta baareissa sun muualla, toiset uppoutuu kokonaan siihen perhe-elämään käyden silloin tällöin tuulettumassa. Ja ootko kuullu et hauskaa voi olla ilman viinaakin? Ja miks ihmeessä sun PITÄÄ olla sisällä koko päivä vauvan kanssa, eikö sulla oo vaunuja? Sua taitaa vaan ärsyttää olla yksin ku mieheskin on töissä etkä näköjään älyä hankkiutua muiden ihmisten seuraan.
ei mul oo semmosii kavereit jotka haluis lähtee vaunulenkil tai niit kiinnosta olla ku vauva huutaa. eikä täs lähel edes asu kavereit enkä haluu yksin mennä tonne ulos ku on iha tylsää. uimaa tekis mieli mennä mut ku ei voi vauvaa jättää yksin vaunuu sit huutaan. tääl ei oo edes mitää vauvakahviloita tai semmosii.
enkä minä baareis käy ryyppäämäs vaan mökil.