Hyvä kysymys (miehen eksästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinpä niin*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinpä niin*

Vieras
Kumpi on tyhmempi, minä vai miehen eksä?

Mies siis erosi eksästään 5 vuotta sitten. He silti soittelevat ja viestittelevät, näkevät toisiaan minun selkäni takana, mies on aina käytettävissä eksälle. Mies kuskailee eksäänsä sinne ja tänne ja korjailee sen tavaroita jne. Heillä ei ole lapsia.
Olenko tyhmä jos antaisin vaatimuksen että minä tai eksä? Alkaa vaan vituttamaan ylimääräinen nainen tässä suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin*;24060208:
Kumpi on tyhmempi, minä vai miehen eksä?

Mies siis erosi eksästään 5 vuotta sitten. He silti soittelevat ja viestittelevät, näkevät toisiaan minun selkäni takana, mies on aina käytettävissä eksälle. Mies kuskailee eksäänsä sinne ja tänne ja korjailee sen tavaroita jne. Heillä ei ole lapsia.
Olenko tyhmä jos antaisin vaatimuksen että minä tai eksä? Alkaa vaan vituttamaan ylimääräinen nainen tässä suhteessa.

että vähentää eksän kans oloa! itse en kattelis hetkeäkään jos ukko eksän kans tapailis ja varsinki mun selän takana.

No miehes on tyhmä! Ilmeisesti valintansa jo tehnyt jos salassakin pitää tavata. Taitaisi miehesi ottaa exänsä jos vain huolisi :( Miksi miehesi saa kaiken tuon nöyryyttämisesi jälkeen vielä päättää jotta kummanko valitsee? Varmaankin valitsee "sinut" koska eksä ei häntä huoli. Miksi et tee itse valintaasi haluatko juuri tuollaisen nakki-sankarin vai annatko jonkun muun tehdä itsesi onnelliseksi? Älä anna miehesi päättää tuollaista minkä voit päättää myös itse :)

Vaatisin tosiaan joko sinä tai ex ,kuulostaa siltä että teitä on suhteessa kolme eikä sinun ja ja miehes välinen parisuhde,varsinkin mies tapailee exsää siun selän takana.

jos ei elo yhteisiä lapsia niin hänellä ei ole enää mitään tekemistä exänsä kanssa. en kattelisi ukkoa jos tuollalailla vehtailisi exänsä kanssa, koska exät ovat entisiä!! silloin jos on yhteisiä lapsia niin tottakai jossakin väleissä on hyvä olla ja pakostakin joutuu yhetyttä pitämään mutta kun niitä yhteisiä lapsia ei ole niin ei heidän tarvi enää yhdessä missään tekemisissä olla!! EN HYVÄKSYISI tollasta!!

Niin, kävi eilen niin että he lähtivät yhdessä baariin, kun vaadin että mies lopettaa eksänsä tapailun. Mies vielä kehtasi valehdella, kun tuli yöllä kännissä kotiin. Kun mies nukahti, katsoin kännykän ja siellä oli viestejä tältä sen eksältä, ennenkuin he lähtivät yöllä baariin, oli mies soittanut hänelle, ilmeisesti minulta salaa. Miehen eksä vielä oli pistänyt viestiä kun he olivat lähteneet baarista, että hän pääsi taksilla kotiin.

Nyt mies nukkuu humalaansa ja minä istun sohvalla ja mietin aukaisenko viinapullon, vai itkenkö, vai pakkaanko kamat ja lähdenkö.

Niin, kävi eilen niin että he lähtivät yhdessä baariin, kun vaadin että mies lopettaa eksänsä tapailun. Mies vielä kehtasi valehdella, kun tuli yöllä kännissä kotiin. Kun mies nukahti, katsoin kännykän ja siellä oli viestejä tältä sen eksältä, ennenkuin he lähtivät yöllä baariin, oli mies soittanut hänelle, ilmeisesti minulta salaa. Miehen eksä vielä oli pistänyt viestiä kun he olivat lähteneet baarista, että hän pääsi taksilla kotiin.

Nyt mies nukkuu humalaansa ja minä istun sohvalla ja mietin aukaisenko viinapullon, vai itkenkö, vai pakkaanko kamat ja lähdenkö.
Aukase viinipullo,pakkaa kamat ja pyydät ystävän tai sukulaisen hakemaan.Mie en tosiaan jäisi katsomaan moista peliä exän kanssa.
Moinen kusipää ei ansaitse siun kyyneleitä. :hug:

Viimeksi muokattu:
Pakkaat kamat ja lähdet, avaat hyvän ystävän kanssa pullon viinaa/viiniä ja itket. Sitten unohdat koko äijän ja odotat että kohtaat jotain parempaa. Enpä jäis kattelee.

Olen valvonut viidestä saakka, istunut vain ja miettinyt.

Koko homma meni niin, että sanoin hänelle että minua loukkaa hänen ja eksänsä suhde ja sanoin että haluan että hän lopettaa eksänsä kanssa kahvittelemisen, kuskailemisen ja viestittelyn. Mies suuttui minulle ja lähti baariin. Ilmeisesti he tapasivat eksänsä kanssa siellä.
Nyt minusta on maalattu tarinan paha henkilö.

En ole edes itkenyt tai raivonnut. Minusta tuntuu ihan tyhjältä.

Tuntuu siltä, että sä et halua lähteä vaan jäät miehes kynnysmatoksi. Mies vierittää vielä syyn sun niskoille ja sä uskot lopulta siihen itsekin. Mies jatkaa oleiluaan eksän kanssa ja sä kärsit. Mitähän siinä miehessä on niin hyvää, että haluut jäädä sen luo? Jätä se, jos se oikeesti haluaa sinut, niin kyllä se sitten alkaa piirittää sua ja jättää sen eksänsä.

Tuntuu siltä, että sä et halua lähteä vaan jäät miehes kynnysmatoksi. Mies vierittää vielä syyn sun niskoille ja sä uskot lopulta siihen itsekin. Mies jatkaa oleiluaan eksän kanssa ja sä kärsit. Mitähän siinä miehessä on niin hyvää, että haluut jäädä sen luo? Jätä se, jos se oikeesti haluaa sinut, niin kyllä se sitten alkaa piirittää sua ja jättää sen eksänsä.

En oikein ymmärrä tällaisia kommentteja. Tottakai tuntuu siltä, että ap haluaa jäädä. Kai suhteessa jotain hyvääkin on, jos siinä ylipäätään enää ollaan. Tuskin kukaan kynnysmatoksi ehdoin tahdoin haluaa, mutta onhan se lähteminen varmasti aina vaikeaa.

Itse ehkä häipyisin pariksi päiväksi ja oottelisin kaipaako mies. Tosin jos tietyn sorttinen mököttävä mies, niin ei varmaan ota yhteyttä, mutta parin päivän etäisyys tekisi itselle hyvää.

Ja kun ap katoaa jonnekin muutamaksi päiväksi, arvatkaa vaan kenen puoleen apn mies kääntyy. Ja arvatkaa vaan, kuka toimii lohduttavana olkapäänä ja haukkuu apn tämän miehelle..

Ja kun ap katoaa jonnekin muutamaksi päiväksi, arvatkaa vaan kenen puoleen apn mies kääntyy. Ja arvatkaa vaan, kuka toimii lohduttavana olkapäänä ja haukkuu apn tämän miehelle..

No siinähän sitten ainakin tietää, miten mies valitsee. Ja toisaalta eroaako se tämänhetkisestä tilanteesta kovinkaan paljon, paitsi että ap on selkeästi ilmaissut mielipiteensä siitä, ettei hyväksy tätä käytöstä.

Et todellakaan vaadi liikoja!
En tiedä kumman tuosta "suhteesta" on vaikeampi päästää irti; miehesi vai sen exän mutta tuollainen käytös ei kuulu parisuhteeseen. Jos se oma puoliso ei ole se tärkein niin itse en valitsisi olla sellaisessa suhteessa. Enkä ymmärrä mitä valitsemista tuossa on miehelläsi, valitseeko olla exänsä kanssa vai puolisonsa? Jos miehen pitää tuollaista edes miettiä niin eiköhän moni muukin asia saa parisuhteessa aika selvän vastauksen.
Ja tämä tuohon ap:n tapaukseen, tiedän että jotkut voi olla exiensä kanssa kavereita, ilman että sillä aiheutetaan turhaa mielipahaa muille osapuolille.

Mä kyllä yrittäisin keskustella asiasta ennen kuin lähtisin miettimään eroa. Kiukkuinen toki saa olla, ja pitääkin. Mutta jos mies ei todellakaan vain ymmärrä miten tilanne sinua loukkaa, sinun pitää vääntää asia rautalangasta ja tehdä selväksi missä rajat kulkevat.

Itse olen muutaman exän kanssa hyvissä väleissä ja ollut heidän kanssaan tekemisissä suhteessa ollessanikin. Mutta tästä on luonnollisesti keskustelu ensin oman miehen kanssa ja tilanteet ovat olleet avoimia.

Yhteistyössä