Hyvä ovulaatiotesti??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -KITTY-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-KITTY-

Jäsen
14.01.2013
115
0
16
Elikkäs listaisko joku mulle hyviä ovulaatiotestejä ja mistä niitä olette tilanneet/ostaneet? =)

Ja onko tuosta foolihaposta oikeasti ollut jollekkin hyötyä raskautta yrittäessä?

Nyt järeet aseet käyttöön .. Lasta ei vaan kuulu eikä näy ! :'(

Kiitos paljon jos joku voisi vastata :flower: :heart:

Digitaalinen testi tai pregcheck. Jälkimmäisiä oon tilannut raskauskeijusta mutta ostanut myös citymarketista.

foolihappo on hyväksi lasta yrittäessä koska se auttaa ennaltaehkäisemään sikiöllä jotain kehityshäiriötä, ei siis varsinaisesti auta raskautumiseen.

Ite sain mojovat ovisviivat Davidin liuskatesteillä. Nyt on käytössä one stepit ja planninfamilyn testit, mutta ei tuu kunnon viivoja. Olen tilannut testejä ebaysta sekä huuto.netistä ja raskauskeijusta.
Nyt on tulossa 20 kpl clearbluen digitaalisia ovistestejä jotka sain myös halvalla huuto.netistä. Täytyy noitakin kokeilla.

Itse syön foolitabletteja, lisäksi monivitamiinit, gelee royalit, d-vitamiineja, rautaa, sinkkiä...

Mitä tarkoittaa väärä plussa? Kokeilin reilu vuosi sitten nuita Davidin liuskoja, mutta en saanut niistä koskaan mitään tolkkua... Nytkin taas yritystä aloitellessa mietin ensin, että en koskekaan mihinkään tikkuihin ja liuskoihin, mutta tilasinpa kuitenkin eilen netistä Clear Bluen digitaalisia paketin :p Ovulaatio on kyllä aika hukassa! Olisi kiva löytää keino saada se bongattua

juliesisko, väärällä plussalla tarkoitin sitä, että CB:n digi on näyttänyt hymynaamaa silloin kun ovulaatiota ei ole tapahtunut. Mulla on OI-lääkitys, käyn folliultrissa, ovulaatio varmistetaan verikokein ja lisäksi mittaan myös lämpöjä. Joten kaksi kertaa sellaisessa kierrossa kun ovulaatiota ei ole ollut olen saanut hymynaaman, mutta samasta näytteestä PC on näyttänyt negaa. Joten itse luotan nykyään enemmän PC:n testeihin. Niissä plussa on mulla tosi selkeä ja väärän tulkinnan vaaraa ei ole vielä ollut. Davidin testejä (Raskauskeijun omat) koitin parissa kierrossa, mutta niistä ei saanut mitään tolkkua. Tosin ne sattui olemaan ennen lääkityksiä ja ovuloimattomia kiertoja, joten en tiedä miten toimisi muuten. Joka tapauksessa niissä kontrollikin oli tosi hailukka.

Yhteistyössä