Hyvä suhde pois tän takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkä oltiin melkein 2.5v yhdessä ja meillä meni iha hyvin mielestäni,välillä toki oli riitoja samoista asioista mut ei oikeasti mitään hirveen vakavaa mistä ei vois selvitä.Sitten tyttökaverillani rupes tulemaan semmone tunne et tarvii omaa aikaa et saa mietittyä asioita.Okei annoin sille sitä.Lähti vklp ajaksi juhliin jossa hän oli hirveän päissään pussausi kahta poikaa.Eikö oikein tiennyt miksi sano vain että oli sekasin ja et kuulemma enää ollut väliä.Ja sen jälkeen sano että haluaa olla nyt yksin,toisin sanoen sit se oli meille ero.Ja jälkeenpäin selvisi että ero johtu et ahistaa olla mun kans sekä että on sekasin eikä oikein tiedä mitä haluaa ja sano kans et ei johdu susta?Mietin vain mistä tämä voi johtua?
Oisko vielä pari viikkoa sitten sanonut silti rakastaa mua tosi paljon vaikka on ollut vaikeaa.Tuntuu itselle epäreilulle et näin kävi..Exälläni on kuitenkin ollu jo entisiä suhteita muutama ja on sanonut että ei halua enää uusia.Mutta parempi hänen olla sit ilman mua jos mä ahistan häntä.Ikää meillä 21 ja 22.

Umpisurkea kirjallinen ulosantisi varmaankin karkoitti tyttöystäväsi pois.

Oikeasti, tuollainen käytös kertoo että nainen ei ole vielä mikään nainen vaan epäkypsä teinihoro. Et sä tuollaista halua. Eikä hänkään käytöksestään päätellen sinua. Anna mennä äläkä ruikuta perään. Poista yhteystiedot ja katkaise somekontaktit. Älä missään nimessä vastaa puheluihin tai viesteihin.

”En tiedä mitä haluan”
”Tarvitsen omaa aikaa miettiäkseni asioita”
”Ei johdu susta”

Klassista nuorten naisten bullshittiä. Tarkoittaa suomeksi sitä, että muiden kikkelit kiinnostavat enemmän kuin sinun, mutta pitää sinua vähän niinkuin varalla eikä uskalla antaa kenkää selvin sanoin. Tuollainen mimmi kannattaa dumpata ja sassiin.

”En tiedä mitä haluan”
”Tarvitsen omaa aikaa miettiäkseni asioita”
”Ei johdu susta”

Klassista nuorten naisten bullshittiä. Tarkoittaa suomeksi sitä, että muiden kikkelit kiinnostavat enemmän kuin sinun, mutta pitää sinua vähän niinkuin varalla eikä uskalla antaa kenkää selvin sanoin. Tuollainen mimmi kannattaa dumpata ja sassiin.

Siis täh? Miten niin dumpata? Kyllähän nyt tuollainen nimenomaan tarkoittaa että he ylipäätäänkin ovat vielä yhdessä, ap on tytölle juuri Se Oikea jota tyttö Oikeasti rakastaa ja haluaa varmasti olla ap:n kanssa koko ikänsä, tyttöhän sanoi että viikonloppuna ja varsinnin sen jälkeen hän nimenomaan haluaa olla yhdessä ja että suhde merkitsisi hänelle valtavan paljon. Niistä pussailuistakin tyttö kertoi juuri nimenomaan sen vuoksi että ap:n olisi helpompi ymmärtää miten Paljon tyttö Oikeesti haluaa olla ap:n kanssa, ja koska he varmasti ovat vielä yhdessä nii tyttö Ei Tietenkään ole kirjoitellu kummankaan kanssa koko viikkoa ja menny eilen illalla treffeille kummankaan kanssa. Ja sekin ettei tyttö nyt illalla tai aamulla vastaa puhelimeen tarkoittaa varmaan sitä että tyttö on panemassa ap:n kanssa, on varmaan vaan siellä peiton alla piilossa ottamassa suihin kun ap ei nyt vaan huomaa tätä.

Yhteistyössä