HyVää HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Reipasta lenkkiä sulle !!! Aamulenkit ovatkin parHAIta !!! Eilen olin itse kukonlaulun aikaan juoksemassa :) . Kyllä se tekee niin hyvää pääkopalle !!!!! Oli aivan hiljaista , linnunlaulut vain säesti matkaa .

Huomenta! Ostettiin eilen pari lastenleffaa, joten enpä ehtinyt kuin varvasta liikuttaa, kun kuopus seisoi sängyn vieressä kyselemässä, saako katsoa telkkaria. Onpahan nyt sitten kahvinjuontiseuraa. Kuopus ja ötökän elämää :D

Onnillinen laihduttaja huikkii huomenta! :wave:
Viime vuoden lopussa painoin lähes sata ja tänä aamuna vaaka näytti ekaa kertaa sitten teinivuosien alle 80. Mieletön fiilis! :D

Alkuperäinen kirjoittaja miksei mun viestit tuu läpi:
Viime vuoden lopussa painoin lähes sata ja tänä aamuna vaaka näytti ekaa kertaa sitten teinivuosien alle 80. Mieletön fiilis! :D

:flower: hienoa!!

Alkuperäinen kirjoittaja miksei mun viestit tuu läpi:

HIENOA!Mulla oli pari vuotta sitten painoa vielä yli 90kg. Nyt vaaka näyttää hiukkasen yli 75kg. =) :flower: Hitaasti mutta varmasti tämä laihdustus etenee, mutta niin kai sen pitääkin.

Yhteistyössä