Hyvää joulua vaan mulle.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Olen ollu sairaslomalla uupumisen takia marraskuun alusta. Tähän päivään asti oli sairasloma kirjoitettu ja psykiatri sanoi että tänään sitten hänen vastaanotolle että jatketaan sitä vielä, olen tässä välissä siis käynyt puhumassa psyk.sairaanhoitajan kanssa. No sieltä päin piti ottaa yhteyttä, ei otettu, tiedustelin eilen asiaa, ei mitään tietoa.. tänään sen kunnan psyk.sairaanhoitaja,( eri siis kenellä mä olen käynyt) soitti, papereissa ei ole mitään merkintää jatkosta. Psykiatri ei ole kuulemma sopinut mitään mun kanssa.. (oman kunnan psyk.hoitaja siis joululomalla tän viikon ja oli sovittu että käyn sitten tässä toisessa kunnassa)
tuli ihan olo että ovat sitä mieltä että olen koko asian itse keksinyt.. No nyt en saa jatkoa ja sairaspäiväraha loppuu tähän.. Cymbalta on vasta aloitettu en tiedä miten vaikuttaa, auttaako tms, töihin en ole valmis... huoh... itken vaan.. joten hyvää joulua mulle.. :´(

ja menet vaan päivystykseen (vaikka nykyisen kotikuntasi TK:hon) ja sanot, että tarvitset apua. Eivät voi sinua jättää oman onnesi nojaan, jos et tunne olevasi kunnossa!

Rohkeutta Jouluusi!

Muuten olisin jo mennyt vaikka yksityiselle, vanhempani lupasivat maksaa.. mutta kela ei hyväksy muuta kuin psykiatrin sairaslomatodistuksen. Eli se ei auta. Mutta eipä tässä muu nyt auta kun yrittää nauttia joulusta, lasten takia jo.. kyselivät jo miksi äiti itkee.. selitin kyllä ettei ole heidän vika..
Raha-asioita on murehdittava vasta seuraavan asuntolainan maksupäivänä..

Hyvää joulua kaikille!

Voi sinua! :(
En pysty muuta sanomaan kuin että IISO TSEMPPIHALIRUTISTUS sinulle. Kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu. Yritätä lomien jälkeen saada yhteyttä siihen psykiatriin ja pane hänet oikasemaan asiat.

Yhteistyössä