V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
NopeTässä edellä taidamme nähdä jakomielitautisen käymän keskustelun itsensä kanssa![]()
En ymmärtänyt väärin, kyllä mä varmaan valvon tänään aika pitkään, kyllä mä sitten tarvittaessa menen peiton alleÄlä ymmärrä väärin... En tarkoittanut, etten halua jutella vaan että sinun pitää koittaa nukkua silloin kun väsyttää. Minulla on aikaa jutella vaikka koko päivä huomenna.![]()
Ok.En ymmärtänyt väärin, kyllä mä varmaan valvon tänään aika pitkään, kyllä mä sitten tarvittaessa menen peiton alle![]()
8 tuntia ois ideaali mutta se ei kyllä aina onnistuOk.Itse asiassa sama täällä. Menen sänkyyn sitten kun unettaa. Saako muuten kysyä miten paljon tarvitset unta /vrk?
Voi.8 tuntia ois ideaali mutta se ei kyllä aina onnistu![]()
Ilman lääkkeitä 2 tuntia ja lääkkeillä ihan täydet unetVoi.Minkä verran nukut?
![]()
Mä en koskaan nuku yöllä enempää kuin 4 tuntia. Päivällä sitten 1-2 20-40 minuutin päivätorkkua, koska tuolla tavalla uni on tehokkaampaa. Mm. NASA käyttää samaa metodia astronauteillaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Biphasic_and_polyphasic_sleep
Oi joi.... Eipä kovin kummoiset yöunet ilman lääkkeitä.Ilman lääkkeitä 2 tuntia ja lääkkeillä ihan täydet unetMites sä, oot yökyöpeli kuiteski
![]()
Psyykelääkkeet menee kahdesti päivässä, aamulla ja illalla. Osa lääkkeistä on masennuslääkkeitä, osa vahvoja psykoosilääkkeitä ja siihen vielä päälle syön melatoniiniaOi joi.... Eipä kovin kummoiset yöunet ilman lääkkeitä.Miten usein otat lääkkeet?
Saako kysyä millaisia lääkkeitä sinulla on?
Tarvitsen suurin piirtein 8-9 tuntia unta. Joskus jaksan päivän 7:llä tunnilla, joskus pitää nukkua 10 tuntia... mutta yleensä 8 tuntia on ihan hyvä. Olen yöpöllö.... En mahda mitään.Minulla on usein vaikeuksia nukahtaa illalla. Mutta sitten kun nukahdan, nukun yleensä hyvin. Jos olen jännittynyt, niin sitten herään parin tunnin unien jälkeen.
Totta kai sä pystyisit, mutta sä et ole koskaan edes kokeillut.Olet kyllä aika champion kun tuolla jaksat, mä en pystyis
![]()
Olen kokeillut, keho kestää mutta pää ei.Totta kai sä pystyisit, mutta sä et ole koskaan edes kokeillut.
Sinulla on vahvat lääkkeet, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että pystyy mm. nukkumaan kuin että valvoisi kaikki yöt.Psyykelääkkeet menee kahdesti päivässä, aamulla ja illalla. Osa lääkkeistä on masennuslääkkeitä, osa vahvoja psykoosilääkkeitä ja siihen vielä päälle syön melatoniiniaMä oon kans aamu uninen ja illan virkku
Mitä sä teet jos oot jännittyny eikä unta saa?
Saanko kysyä mitä kirjoitat? Tai millaista vois olla oikea kysymys.Sinulla on vahvat lääkkeet, mutta ehkä on kuitenkin parempi, että pystyy mm. nukkumaan kuin että valvoisi kaikki yöt.
Jos en saa unta, niin koitan sitten tehdä jotain muuta: olen tietsikalla tai luen ja kirjoitan.![]()