Hyvän seksin tunnusmerkit.

  • Viestiketjun aloittaja RJV
  • Ensimmäinen viesti
Jusanderius
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Pyynnöstä siirretty.

Mitä teidän mielestä kuuluu hyvään seksiin?
Ehdottomasti anaaliseksiä!

Ajatuskin ihanan naisen täyteläisestä takapuolesta saa parrun pamahtamaan pinkeäksi! Aloituksena nainen rasvaa aisan ja anuksensa, sekä käy nelinkontin takapuoli pystyssä. kaksin käsin hän avaa minulle pakaransa ja painan kuumana sykkivän kivikovan terskan ryppyreiälle. Pitkällä ja hellällä, mutta samalla päättäväisellä työnnöllä kyrpäni uppoaa vastustamattomasti koko varren mitalta öljytyyn perseeseen. Aloitan työnnöt korostetun rauhallisesti ja kiihdytän vähin erin tahtia. Välillä yhdyntäliikkeet ovat lyhyttä nytkytystä, välillä pitkää liukua koko varren mitalla. Saavutan huippuni melko nopeasti ja vedän kaluni ulos. Nainen kääntyy puoleeni, poistaa minulta kumin ja nuolee huolellisesti spermat kalultani samalla kun se hitaasti pehmenee hänen suuhunsa. Toi olis aika hyvää seksiä!

Aattelin, että tällä palstalla pitää vastata tuohon malliin, tai mua pidetään jotenkin outona ;)
 
Pimazu
Hyvä seksi pitää sisällään paljon kokonaisvaltaista hellittelyä, intensiivistä esileikkiä ja rentoa rakastelua, ei mitään akrobaattitemppuja. Mausteeksi vielä hiukan kunnon rynkytystä ja jälkihellittelyt, niin aika hyvä paketti on kasassa. Mulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan, että mies perusteellisten pohjatöiden jälkeen joskus ottaa mut vähän rajummin tai vaikka eksyy väärälle reiälle, eli kyllä siihen joissain oloissa voisi tuollainen J:n kuvailema perspanokin sopia ;)

Saaminen on kivaa, mutta niin on antaminenkin :)
 
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja JUKKIS 2:
Tuota...hyvän seksin tunnusmerkkejä........Nainen ratsastaa illalla kuin Mannerheim
ja kävelee aamulla kuin Ahtisaari.
Tää on hyvä :D Miehelle tulee kuulemma äijä olo, kun toisinaan kävelen aamusta vähän vaikeasti :D
 
JUKKIS 2
Tää on hyvä :D Miehelle tulee kuulemma äijä olo, kun toisinaan kävelen aamusta vähän vaikeasti :D
[/quote]

Niin eihän ne reidet silloin kovin yhdessä oo............
 
Lady11
Sanotaan etta se seksi on ihan hyvaa silloin, kun EI harrasta sita ainakaan nim Jusanderius- nimimerkkisen hyypion kanssa. Eli hanen kuvailemansa seksi vastakohta on hyvaa.
 
Jusanderius
Alkuperäinen kirjoittaja Lady11:
Sanotaan etta se seksi on ihan hyvaa silloin, kun EI harrasta sita ainakaan nim Jusanderius- nimimerkkisen hyypion kanssa. Eli hanen kuvailemansa seksi vastakohta on hyvaa.
Ööö, haluat siis, että sinut otetaan edestäpäin, ilman kumia ja kuivana, niinkö?

Sinähän oikein tihkut patoutunutta seksuaalista energiaa. Huomaan heti kuinka haluaisit puristella, suudella ja maistella paksuna sykkivää suonikasta kaluani. Älä turhaan kiellä itseltäsi noin upeaa fantasiaa, vaan anna halujesi viedä ;)

Niin ja sitä vielä tuohon alkuperäiseen, että hyvä seksi on lähes poikkeuksetta myös hiukan sottaista.
 
RJV
Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Hyvä seksi pitää sisällään paljon kokonaisvaltaista hellittelyä, intensiivistä esileikkiä ja rentoa rakastelua, ei mitään akrobaattitemppuja. Mausteeksi vielä hiukan kunnon rynkytystä ja jälkihellittelyt, niin aika hyvä paketti on kasassa. Mulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan, että mies perusteellisten pohjatöiden jälkeen joskus ottaa mut vähän rajummin tai vaikka eksyy väärälle reiälle, eli kyllä siihen joissain oloissa voisi tuollainen J:n kuvailema perspanokin sopia ;)

Saaminen on kivaa, mutta niin on antaminenkin :)
Teiltä tuli lähinnä se vastaus jota hain.
Ehkä vähän huolimattomasti kysyin. Siis kysynkin mitä kaikkea seksiin kuuluu. Koska seksi ei ole pelkkä yhdyntä, vaikka usein saa sen käsityksen, että niin olisi.
Esimerkiksi, onko jo kun mies yrittää suostutella vaimoa sänkyyn seksiä?
Voiko puhuminen ja ääni olla seksiä? Ainakin joskus sanotaan, että jollakin henkilöllä on seksikäs ääni.
Keksikää muita asioita mitkä on seksiä, minun on pakko lähteä töihin.

 
Tupuna666
Hyvä seksi on joka kerta erilaista. Joskus on kiva mouruta nautinnosta, kun miehen väsymätön kieli puurtaa alakerrassa, toisinaan taas kiva jännittää hajoaako sänky ;)

Komppaan Pimazua, eli hyvään seksiin sisältyy hellyyttä, sekä molempien tarpeiden tyydyttämistä , yhdessä ja erikseen. Stereotypiaan syyllistyvä voisi vaikka ajatella asian konkreettisesti niin, että nainen saa alkuun haluamansa pitkän ja perusteellisen nuolemisen, sen jälkeen naidaan oikein antaumuksella ja lopuksi mies saa peppupanonsa.
 
Real Woman
Hyva seksi? Sita voi olla eri muodoissa, e ole vain yhta kaavaa, tarkeinta on se kumppani kenen kanssa on, tunteet hanta kohtaan ja sitten se tunnetila, se on tarkein.

Mutta noin ylimalkaan, seuraavilla evailla kylla alkaa maa jo jarisemaan:

Ensialkuun vahna odotusta siita etta nakee kumppaninsa, ja alla mukavia hetkia hanen kanssaa, eli se eseleikki alkaa unteja ennen itse seksia! On jutelua, hymyilya, flirttailua ja positiivisten fiilisten ja halun kasvattelua hyvissa ajoin ennekin paadytaan sankyyn, eli kummallakin on hyva, laheinen fiilis ja halut kasvaneet.

Sitten ihana esileikki, hellia sanoja, kujeilua, toisen ihailua ja hyvailya, pikkuhiljaa siirtymista kohti seksia. Paaljon hyvailya, joka puolelta intohimoista suutelua, hyvaa fiilista, suuseksia, puolin ja toisin, ja sitten tunteella ja antaumuksella rakastelua, kulloisenkin tunnetilan mukaan, eli antaudutaan tilanteen vietavaksi, joskus hellaa, joskus himokkaampaa ja villimpaa jne. Mutta monipuolista ja elavaa seksia, kummatkin taysin sieluin mukana. Ja kummatkin syvasti tyydytettyja, ihana orgasmi on tarkea saada.

Lopuksi viela rentoa kohtaamista ja jutustelua, kevyita hellittelyja ja sitte vahan lepoa.
 
taavetti 25
Alkuperäinen kirjoittaja Real Woman:
Hyva seksi? Sita voi olla eri muodoissa, e ole vain yhta kaavaa, tarkeinta on se kumppani kenen kanssa on, tunteet hanta kohtaan ja sitten se tunnetila, se on tarkein.

Mutta noin ylimalkaan, seuraavilla evailla kylla alkaa maa jo jarisemaan:

Ensialkuun vahna odotusta siita etta nakee kumppaninsa, ja alla mukavia hetkia hanen kanssaa, eli se eseleikki alkaa unteja ennen itse seksia! On jutelua, hymyilya, flirttailua ja positiivisten fiilisten ja halun kasvattelua hyvissa ajoin ennekin paadytaan sankyyn, eli kummallakin on hyva, laheinen fiilis ja halut kasvaneet.

Sitten ihana esileikki, hellia sanoja, kujeilua, toisen ihailua ja hyvailya, pikkuhiljaa siirtymista kohti seksia. Paaljon hyvailya, joka puolelta intohimoista suutelua, hyvaa fiilista, suuseksia, puolin ja toisin, ja sitten tunteella ja antaumuksella rakastelua, kulloisenkin tunnetilan mukaan, eli antaudutaan tilanteen vietavaksi, joskus hellaa, joskus himokkaampaa ja villimpaa jne. Mutta monipuolista ja elavaa seksia, kummatkin taysin sieluin mukana. Ja kummatkin syvasti tyydytettyja, ihana orgasmi on tarkea saada.

Lopuksi viela rentoa kohtaamista ja jutustelua, kevyita hellittelyja ja sitte vahan lepoa.
Missäs välissä sitten käydään paskalla?

 
85C
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Esimerkiksi, onko jo kun mies yrittää suostutella vaimoa sänkyyn seksiä?
Voiko puhuminen ja ääni olla seksiä? Ainakin joskus sanotaan, että jollakin henkilöllä on seksikäs ääni.
Keksikää muita asioita mitkä on seksiä, minun on pakko lähteä töihin.
Tuo kalahti aika pahasti mun korvaan, suostutella vaimoa sänkyyn...? Tuota voihan sen tehdä sanoillakin, mutta onko se seksikästä vonkua sitä seksiä? Ei oikein minusta, voihan olla että minulla on erilaiset ajatukset kuin ihmisillä jotka elävät parisuhteessa ja avioliitossa, mutta itse näkisin sen alun mielummin toisenlaiseksi. Helliä kosketuksia, suudelmia tai vaihtoehtoisesti hieman rivompia ehdotuksia ja tekoja jotka kielivät himoista ja haluista. Yksi ainakin minun kohdalla himoa latistava lause on kun mies kysyy: haluatko panna?
Aika hyvin on jo tuossa aiemmin tullutkin jo ne hyvän seksin tunnusmerkit
 
Ramba
Alkuperäinen kirjoittaja Lady11:
Sanotaan etta se seksi on ihan hyvaa silloin, kun EI harrasta sita ainakaan nim Jusanderius- nimimerkkisen hyypion kanssa. Eli hanen kuvailemansa seksi vastakohta on hyvaa.
Kyllä sunkin mieli muuttuu, kunhan otat kunnon jöötiparrun syvälle suoleen. Oooohhhh...
 
RJV
Alkuperäinen kirjoittaja 85C:
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Tuo kalahti aika pahasti mun korvaan, suostutella vaimoa sänkyyn...? Tuota voihan sen tehdä sanoillakin, mutta onko se seksikästä vonkua sitä seksiä?
Tuo sana suostutella sisälsi myös fyysisen kosketuksen.
Yksi ainakin minun kohdalla himoa latistava lause on kun mies kysyy: haluatko panna?
Entä jos kysynkin mentäskö nukkumaan. Tuossa on myös se hyvä puoli ettei se sisällä mitään liiallisia odotuksia.
Sitten tuo ikuinen kysymys näkemisestä. Mies kun aina haluaa nähdä jotakin, niin naisilleko ei näkeminen merkitse yhtään mitään. Ihan sama vaikka silmät kiinni rakastelisi.

"Lopuksi viela rentoa kohtaamista ja jutustelua, kevyita hellittelyja ja sitte vahan lepoa".

Lainasin tuohon yhden lauseen, mistä osui silmään tuo sana jutustelua. Meillä se ei onnistu milloinkaan, vai onko jälleen minulla väärät sanat, kun kysyn miltä tuntui, niin vastaus on ettei hän osaa eikä halua sanoa. Ilmeisesti meillä seksistä puhumattomuuden kanssa on ongelma. Ainakin minä koen sen sillälailla, koska täältä yritän kysellä ihan liiankin kanssa. Koittakaa kestää.
 
85C
RJV jeps, kuulostaapa tutulle... musta on jo aikoja sitten alkanut tuntua että miehet ja naiset puhuu kokonaan erikieltä, etenkin kun puhutaan seksistä. Todennäköisesti vaimosi on hyvin samanlainen kuin minäkin. En osaa vastata kesken seksin esitetyyn kysymykseen: miltä tuntuu? Olen nyt vähitellyt onnistunut oppimaan puhumaan jonkin verran, koska olen itse sitä halunnut ja yrittänyt, et voi pakottaa vaimoasi puhumaan jos se ei hänestä tunnu mielekkäälle. Voi olla että tämä juontaa jonnekin lapsuuteen ja siihen että seksistä puhuminen on kiellettyä, vaikka eihän se enää olekkaan, mutta silti en tiedä... yritän vain hahmottaa ajatuksia...
Tuohon näkemiseen, itse yleensä pidän silmiäni kiinni, en koko aikaa, mutta ainakin lauetessani. Tiedän että miehet haluaa nähdä, mutta ainakin minulle nuorempana oli vaikeaa olla alasti valot päällä, koska en todellakaan ole mikään missimitoissa oleva kaunotar, ujostelen ja häpeän omia liika kiloja, onneksi olen siitäkin vähitellen päässyt yli kun on kuullut tarpeeksi monta kertaa olevansa kaunis, mutta silti se häpeä jäytää taustalla. Kyllä se on ihan kiinni itseluottamuksesta.
Ja itse en ole koskaan kaivannut hellää jutustelua seksin jälkeen, vaan lämmintä kainaloa johon paneutua hetkeksi lepäämään ja nauttimaan hekumasta. Yhteinen pesu suihkussa hellästi hellien olisi myös mukavaa.
Anna tullavaan lisää kysymyksiä jos siltä tuntuu :)
 
RJV
Kiitos vastauksesta, se selvitti monta asiaa monelta osin. On paljon helpompi hyväksyä vaimo sellaisena kun hän on. Se ei sittenkään ole kiusantekoa.
Muuten tuota yhteistä pesua olen joskus ehdottanut, kylläkin ennen seksiä. Vastaus oli, hän osaa pestä jo ihan itse.
Noilla kysymyksillä miltä tuntuu tai tuntui, haen ainoastaan sitä tietoa, mikä toimenpide tuntuu tai tuntuisi hyvälle. Minä kun olen sellainen ihminen, että nautin huomattavasti enemmän siitä kun saan tuottaa toiselle mielihyvää. Sitten kun toinen sanoisi miltä tuntuu, niin se tuntuisi minusta hyvältä. Itsekin voisi kehittyä helpommin oikeaan suuntaan, kun välillä saisi jonkin pienen vihjeen. Tietysti tuleehan niitä joitakin pieniä eleitä välillä, joten täytyy tyytyä niiden antamaan informaatioon. Ei se tunnu itsestäkään hyvältä, että aina kyselee samoja asioita. Aluksi kuvittelin sen olevan vain ujoutta ja jos montakertaa kysyy niin ujous väistyisi, mutta niin ei ole käynyt. Joten pitää vaan oppia hyväksymään.
 
85C
Vaimosi pitäisi olla kiitollinen että hänellä on noin ihana ja ajatteleva mies. Tarkemmin kun ajattelen olet hyvin samanlainen kuin x-partnerini, myös hän kyseli minulta usein miltä tuntuu, mitä haluaisin ja miten tällä kertaa, en parissakaan vuodessa oppinut vastailemaan noihin kysymyksiin, ihan lopussa vasta kun itseluottamukseni alkoi kasvaa pystyin vastailemaan jotain, vähän sittenkin.
Vaikeaahan se varmaan on arvailla mistä toinen pitäisi, mutta en osaa parempaakaan vinkkiä antaa kuin joko jatka kyselyä, hieman varovaisemmin, ei niin suoria kysymyksiä tai sitten yritä kehittyä elekielen lukemisessa. Ja voin kertoa että vaimosi on varmasti tyytyväine jo tälläkin hetkellä olevaan seksielämäänne koska sinä haluat tuottaa hänelle mielihyvää ja etsit uusia väyliä sen tuottamiseen, sen kun kaikki miehet ymmärtäisivät...
Hienoa jos voin olla avuksi :)
 
RJV
Kiitokset huomion osoituksista. Menin ihan hämilleni, kun niitä tuli jopa kaksinkappalein.
Toivottavasti muutkin miehet oppivat jotakin tätä ketjua lukiessa. Varmasti hyviä miehiä on ja parempia kun minä, mutta sitten se pieni osa miehistä voisi tehdä muutoksen ja aloittaa huomioimaan naisten tarpeet. Toivoisin myös, että hyvistä ja onnellisista asioista kerrottaisiin nykyistä enemmän. Ongelmista puhutaan yleensä herkemmin. Ajatuksena minulla on jos hyvistä asioista puhuttaisiin enemmän, niin positiivisuus tarttuisi lukijoihin ja senjälkeen oltaisiin askel paremmassa suunnassa. Mitä mieltä olette?
 
85C
Hymy jonka lähetit palaa luoksesi! Eli positiivisuus tarttuu aina lukijoihin, tai jos ei niin sitten pitää katsoa peiliin ja etsiä siltä niitä syitä.
Mutta kun tässä on nyt jo käsitelty aika laajasti kuinka naiset mieltävät hyvin seksin, niin haluaisin heittää vasta kysymyksen miehille, mikä teistä on seksissä parasta? RJV:n vastauksen arvaan, mielihyvän antaminen naiselle ja se kun näkee naisen nauttivan? Mutta haluaisin myös tietää mistä te pidätte, kuten olen jo monta kertaa kertonut x-kumppanini kyseli minulta usein mikä tuntuu hyvälle yms. mutta koska olin niin huono puhumaan sängyssä jäi samat kysymättä häneltä. Mistä mies nauttii seksissä?
 
RJV
On minulla myös paljon haaveita. Aloitetaan tuosta ehkä tärkeimmästä, näkemisestä.
Alastomuuden näkeminen tuntuu aina yhtä hyvälle, mikä huipentuu fantasiaan, jossa vaimo on sängyssä selällään jalat siinä tietyssä asennossa. Tuo kokonaisuun olisi todella ihanaa katseltavaa, jos sen saa tehdä niin ettei toinen vaivaannu. Katseen ilmeet yhdistettynä kutsuvaan jalkojen asentoon. Siinä se on.
Seuraavalla kerralla puhutaan vaikka ihailusta. Ei kaikkea hyvää kerralla.
Samalla katsellaa kuinka tarttuvaa positiivisuus onkaan.
 

Yhteistyössä