Hyväksytkö kaikki kaveripyynnöt naamakirjassa? Ja muutakin kysyttävää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Olen siis aika tuore käyttäjä ja nyt on kuusi kaveripyyntöa odottamassa. Siis sellaisia joista mietin, että hyväksynkö heitä ollenkaan. Ovat vanhoja koulukavereita, joiden kanssa en edes koulussa ollut mitenkään erityisesti tekemisissä...

Voiko heidät hyväksyä, mutta laittaa jonkin eston, etteivät näe kaikkia juttuja?

Mitä yleensä kaverit näkevät?

Näkevätkö kaikki mun kommentit? Siis jos esim. kommentoin kaverini tilaa, niin näkevätkö sellaiset kaverini ne kommentit, vaikka ei ole yhteinen kaveri?

Näkevätkö kaikki keskustelut? Jos keskustelen yhden kanssa, näkvätkö kaikki kaverini nuo keskustelut?

Hyväksyn yleensä kaikki, jotka nyt tunnistan. Täysin vieraita en hyväksy. Voit määritellä eri kaveriryhmiä, joille voit sitten näyttää tai jättää näyttämättä kuvat, kommentit ja seinäkirjoitukset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyväksyn yleensä kaikki, jotka nyt tunnistan. Täysin vieraita en hyväksy. Voit määritellä eri kaveriryhmiä, joille voit sitten näyttää tai jättää näyttämättä kuvat, kommentit ja seinäkirjoitukset.

Just tota mietinkin.

Miten tuo määritys tehdään?

Osaan tehdä ryhmiä, mutta miten teen sen "eston"?

Mun mielestä on ollut helpompaa vaan hylätä semmoiset joiden kanssa ei halua "jakaa" elämäänsä. ei sitten tarvitse estojen kanssa pelleillä ja miettiä että ketä oikein estoihin laittaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Just tota mietinkin.

Miten tuo määritys tehdään?

Osaan tehdä ryhmiä, mutta miten teen sen "eston"?

Ne on jossain siellä asetuksissa.. en oo ite tehny mitään estoja kun en pidä siellä mitenkään arkaluontoista matskua, mutta kyllä ne sieltä jostain löytyy kun kaivelet. Olisko yksityisyysasetukset tai joku vastaava?

Hyväksyn kaikki, mutta poistan nopeasti, jos ei juttua tule laisinkaan. En ala ketään siellä pitämään pelkästään sen takia, että "kaveriluku" olisi suurempi kuin entisen naapurin veljen kummin kaimalla...

Mä hyväksyn ne, kenet tunnen ja joiden kanssa on oikeastikin kaverisuhde ja lisäksi sukulaiset. Nytkin joku ihan vieras tyyppi on laittanut ties kuinka usein kaveripyynnön enkä tosiaan tiedä kuka se on. :(

en hyväksy.EN hyväksy sellaisia joita en tunne, enkä edes kaikkia joita tunnen. Juuri hylkasin yhden kaveripyynnön kun oli mieheni tuttavan vaimolta jonka olen nähnyt pari kertaa, eikä tekemisissä olla. Samoin olen hylännyt siskopuoleni serkkujen pyynnöt, vaikka lapsuudessa paljon tekemisissä oltiin, ni ei enää 15 vuoteen. Ja aina välillä poistelenkin kavereita listalta. Joitakin esim,.jos joku ala-asteen luokkalainen on pyytänyt kaveriksi ja silti ei sitten vastaile miun viesteihin ym. ni mitä semmoiset kaverilistalla tekee?