Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mansku:En hyväksy, koska mun mielestä rikollinen pääsee siinä liian helpolla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyväksyn ja en. Toisaalta tuntuu että siinä pääsee liian helpolla, ainakin sillä ruiskeella. Mieluummin sit kunnon kaasukammio tai sähkötuolimeininkiä. Tappajille, pedofiileille, raiskaajille...kahdelta viimeksimainitulta ensin leikataan munat irti.
Elinkautinen ei todellakaan ole elinkautinen, suurinosa pääsee12 vuoden päästä jatkamaan siitämihin jäi.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No en.
Mutta jos otetaan käyttöön elinkautinen, siis oikeasti elinkautinen, silloin pitää antaa vaihtoehdoksi itsemurha.
Sitä, että joku toinen joutuu (vaikkakin ammattinaan) tappamaan toisen, en hyväksy milloinkaan.
(armomurha sitten erikseen)
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Hyväksyn.
Esimerkiksi sarjamurhaajien kohdalla, pedofiilitkään eivät mun mielestä ansaitse elää..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Hyväksyn.
Esimerkiksi sarjamurhaajien kohdalla, pedofiilitkään eivät mun mielestä ansaitse elää..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos vaihtoehto on, että murhaaja, raiskaaja, pedofiili pääsee joskus milloinkaan vapaaksi, niin hyväksyn. Muutenkin, miksi kummassa sellaisia pitäisi elättää kiven sisässäkään veronmaksajien rahoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Hyväksyn.
Sitä voi ajatella niinkin, että onko oikeus murhata sairas ihminen? Kaikki varmaan ymmärtävät, etteivät esim. psykopaatit ole mieleltään terveitä, joten ovatko he silloin täydessä vastuussa teoistaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Hyväksyn.
Sitä voi ajatella niinkin, että onko oikeus murhata sairas ihminen? Kaikki varmaan ymmärtävät, etteivät esim. psykopaatit ole mieleltään terveitä, joten ovatko he silloin täydessä vastuussa teoistaan?
Toisaalta, miksi pitää niitä hengissäkään, ne eivät koskaan todennäköisesti parane, eikä niitä koskaan voi turvallisin mielin päästää vapaaksi muun yhteiskunnan pariin?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Hyväksyn.
peesi.
tosin mie voisin kyllä keksiä pedofiileille paljon parempia rangaistuksia...![]()