Hyväksytkö miehelläsi exät fb-kavereina?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei Vaimo! Oot aika ihana, voikun mun exä olis sun kaa naimisissa! Asioitten hoito olis paljon helpompaa kun sen nykysen vaimon kaa. Exän nykynen pitää pettämisenä sitä kun sovitaan lasten asioista jotain puhelimessa niin että hän ei ole kuulemassa...
 
No meidän suhteemme ei ole kulissia ja minä hyväksyn miehen virheineen kaikkineen. :)
Virheitä olen tehnyt minäkin. Eiköhän se mene niin että jokainen vetää itse ne rajat suhteeseensa kumppaninsa kanssa, eikä mikään tai kukaan ulkopuolinen voi sanoa sen olevan oikein tai väärin.
En oikeastaan osaa sanoa kannanko kaunaa näille naisille, mutta en halua heitä elämääni eikä halua mieskään.
Anteeksi olen jo antanut, mutta en halua näistä naisista kuulla enää koskaan sillä toki ne tuovat kipeitä muistoja mieleen.
Sen tiedän,että tämä toinen nainen on edelleen ihastunut taikka rakastunut mieheeni ja alkaisi kyllä vaikka mille jos tilaisuus tulisi.

Miten sä pystyt sitten elämään miehesi kanssa joka päivä ilman kipeitä muistoja? Hänhän sinua on pettänyt ja loukannut, ei kukaan näistä naisista. Päinvastoin voi olla, että sinä olet loukannut heitä todella pahasti ja särkenyt heidän sydämensä viemällä heiltä miehen, jota he ovat rakastaneet ja joka mahdollisesti on itse antanut heille toiveita enemmästäkin ja johon heillä samanarvoisina ihmisinä kuin sinä olisi oikeus ihan siinä missä sinullakin.

Ja mitä väliä sillä on, mihin se toinen nainen on valmis, kun päätös pettää tai olla pettämättä on yksin miehesi?
 
[QUOTE="vieras";22749167]Miten sä pystyt sitten elämään miehesi kanssa joka päivä ilman kipeitä muistoja? Hänhän sinua on pettänyt ja loukannut, ei kukaan näistä naisista. Päinvastoin voi olla, että sinä olet loukannut heitä todella pahasti ja särkenyt heidän sydämensä viemällä heiltä miehen, jota he ovat rakastaneet ja joka mahdollisesti on itse antanut heille toiveita enemmästäkin ja johon heillä samanarvoisina ihmisinä kuin sinä olisi oikeus ihan siinä missä sinullakin.

Ja mitä väliä sillä on, mihin se toinen nainen on valmis, kun päätös pettää tai olla pettämättä on yksin miehesi?[/QUOTE]

Siten että asiat ovat jo niin vanhoja,etteivät ne kummittele mielessä.
Ja juu,voi olla että olen loukannut näitä naisia mutta en kyllä koe että olisin heiltä vienyt miehen.
Olen seurustellut mieheni kanssa 11 vuotta, 5 vuotta silloin kun ensimmäinen pettäminen tapahtui. 7 vuotta olimme olleet yhdessä kun toinen pettäminen tapahtui ja meillä oli jo lapsi,ja tämä "toinen nainen" oli itsekin parisuhteessa pettämisen aikaan ja on edelleen saman miehen kanssa.
Voi toki olla että he olivat aivan rakastuneita mieheeni ja kokivat karvaan pettymyksen kun mies ei lopulta heitä halunnutkaan, mutta siihen minä en kyllä ole syyllinen. :)
Mies on se ainoa syyllinen tässä(mitä nyt toinen näistä naisista petti omaa miestään mutta se taas ei liity meidän suhteeseemme), siinä olet oikeassa.
Mutta en halua että nämä naiset kuuluvat minun ja mieheni elämään.
Itse kyllä myös kunnioitan muita ihmisiä sen verran, että jos rakastuisin mieheen jonka tiedän olevan parisuhteessa,en alkaisi millekään(varsinkaan jos itse olisin varattu ja tällä miehellä olisi lapsikin).
En haluaisi sotkea hänen ja hänen kumppaninsa välejä tai olla "kolmas pyörä",voisin harkita jotakin vasta jos itse olisin sinkku ja niin myös mies.


Näin koen kyllä,että he ovat loukanneet myös minua,vaikka mies se pääsyyllinen onkin.
Ja ei,sillä ei olekaan väliä,siinä olet oikeassa. :)
 

Yhteistyössä