N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä teidän mielestä tekee hyvän blogin?
Onneksi mulla ei ole säännöllisiä lukijoita, ne kyllästyisi mun päivitystahtiin hetkessä.Edellinen väli taisi olla reilu parikyt päivää. Mutta toisaalta, kun aiheessa ei ole tapahtunut mitään, niin menisi aika tylsäksi toistoksi väkisin päivitellä.
Mikä teidän mielestä tekee hyvän blogin?
Mä luen mm. chef shoppaa, ruttunuttua ja monia muita käsityö ja kirppistelyblogeja.
Harmittaa vaan vietävästi, että aina kun löydän jonkun hyvän kirppisblogin, niin kohta pian sen kirjottelija alkaa harventamaan kirjotusväliä. Nytkin pari kivaa on päivitetty viimeksi huhti-toukokuu akselilla.
monessa käsityöblogissakin tuntuu olevan kirjoittajalla motivaatio-ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24046797:Mistä se sun blogi kertoo? Laita nyt linkki pliis.
Mä taas olen vähentänyt sen vuoksi kun teen niin valtavasti ja ei ihmiset ehdi kommentoida mitään jos postaan jatkuvasti uutta.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24047060:Miten niihin blogeihin voi kommentoida jos ei ole virallinen lukija?
mulla voi kommentoida ihan kuka vain. Äh, jäi lyhyeks....voi kyllä kommentoida jos on profiili googlessa tai käyttää OpenID.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24047133:Multa meni yli.
Siis profiili guuglessa? Tarkoittaako se että on esim. FB:ssä?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24047133:Multa meni yli.
Siis profiili guuglessa? Tarkoittaako se että on esim. FB:ssä?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24047124:Tosin, kuvia kaipaan ja taustaväri vois olla joku muu (ei saa loukkaantua mun kommentista).
AL Käytkö mulkasee onko parempi?Mä en nyt viitsi alkaa ton taustan kanssa kikkailee ennenku opin käyttää tuota, mut vaihoin teeman.