Hyviä Blogeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos tänne!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi mulla ei ole säännöllisiä lukijoita, ne kyllästyisi mun päivitystahtiin hetkessä. :laugh: Edellinen väli taisi olla reilu parikyt päivää. Mutta toisaalta, kun aiheessa ei ole tapahtunut mitään, niin menisi aika tylsäksi toistoksi väkisin päivitellä.

Mikä teidän mielestä tekee hyvän blogin?

Onneksi mulla ei ole säännöllisiä lukijoita, ne kyllästyisi mun päivitystahtiin hetkessä. :laugh: Edellinen väli taisi olla reilu parikyt päivää. Mutta toisaalta, kun aiheessa ei ole tapahtunut mitään, niin menisi aika tylsäksi toistoksi väkisin päivitellä.

Mikä teidän mielestä tekee hyvän blogin?

mä luulen, et mun päivityksiin on kyllästytty jo kun mulla on toi 30 kuvan haaste....

Mä luen mm. chef shoppaa, ruttunuttua ja monia muita käsityö ja kirppistelyblogeja.

Harmittaa vaan vietävästi, että aina kun löydän jonkun hyvän kirppisblogin, niin kohta pian sen kirjottelija alkaa harventamaan kirjotusväliä. Nytkin pari kivaa on päivitetty viimeksi huhti-toukokuu akselilla.

monessa käsityöblogissakin tuntuu olevan kirjoittajalla motivaatio-ongelmia.

Mä luen mm. chef shoppaa, ruttunuttua ja monia muita käsityö ja kirppistelyblogeja.

Harmittaa vaan vietävästi, että aina kun löydän jonkun hyvän kirppisblogin, niin kohta pian sen kirjottelija alkaa harventamaan kirjotusväliä. Nytkin pari kivaa on päivitetty viimeksi huhti-toukokuu akselilla.

monessa käsityöblogissakin tuntuu olevan kirjoittajalla motivaatio-ongelmia.

Mä taas olen vähentänyt sen vuoksi kun teen niin valtavasti ja ei ihmiset ehdi kommentoida mitään jos postaan jatkuvasti uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24047124:
Tosin, kuvia kaipaan ja taustaväri vois olla joku muu (ei saa loukkaantua mun kommentista).

Mä oon hirmun huono lisää kuvia oikein mihinkään, mut koitan skarpata.. :) Just aattelin et tänää voisin koittaa tolle taustalle tehdä jotain, tuo kun on raakile vasta. Kiitti, saa antaa palautetta, mielelläni sitä kuulen kun vasta alottelen. :)

Juhana Harjulla on hyvä blogi

FJTlu1