Vinkatkaas hyviä kesäteattereita. Ja mielellään sellaisia, jotka ei ole kesätauolla heinäkuussa :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Jos Lounais-Suomi kelpaa, niin mä tykkäsin kovasti Linnateatterin Seitsemästä veljeksestä. Eli pyörii siis Naantalissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Linnateatteri? Eikö se ole Emmateatteri...eikä Linnateatteri ole turussa? Vai olenko mä nyt ihan pihalla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen sunnuntaina menossa katsomaan Aladdinia, se on sitten koko perheen teatteria. Tuo Naantalin ei sovellu lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Linnateatteri? Eikö se ole Emmateatteri...eikä Linnateatteri ole turussa? Vai olenko mä nyt ihan pihalla![]()
![]()
Linnateatteri esittää Seitsemän veljestä Emma-teatterissa. Linnateatterin kotipaikka on tosiaan Turussa, mutta kesäisin se esiintyy myös Emma-teatterissa ja Aboa Vetuksen sisäpihalla. Emma-teatterissa ei tietääkseni esiinny muita kuin Linnateatteri iltaisin ja Muumit päivisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mä olen sunnuntaina menossa katsomaan Aladdinia, se on sitten koko perheen teatteria. Tuo Naantalin ei sovellu lapsille.
Minäkin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Täytyykin pistää bongauslasit nenälle! Mä olen sitten se, joka todennäköisesti mäkättää lapselleen jatkuvasti jotain käyttäytymisestä.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Täytyykin pistää bongauslasit nenälle! Mä olen sitten se, joka todennäköisesti mäkättää lapselleen jatkuvasti jotain käyttäytymisestä.... :ashamed:
Me ollaan sit samiksia :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Okei, huudetaanko kilpaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Okei, huudetaanko kilpaa?![]()
Sihistään kilpaa
Mä otan mukaan "Saraldo, mä oon täällä!"- kyltin myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Okei, huudetaanko kilpaa?![]()
Sihistään kilpaa
Mä otan mukaan "Saraldo, mä oon täällä!"- kyltin myös.
Ja mä tsekkaan kaikki kahden lapsen äidit erityissyynillä
.