Hyviä kesäteattereita eteläisessä Suomessa

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Linnateatteri? Eikö se ole Emmateatteri...eikä Linnateatteri ole turussa? Vai olenko mä nyt ihan pihalla :o :D

Linnateatteri esittää Seitsemän veljestä Emma-teatterissa :D . Linnateatterin kotipaikka on tosiaan Turussa, mutta kesäisin se esiintyy myös Emma-teatterissa ja Aboa Vetuksen sisäpihalla. Emma-teatterissa ei tietääkseni esiinny muita kuin Linnateatteri iltaisin ja Muumit päivisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Linnateatteri? Eikö se ole Emmateatteri...eikä Linnateatteri ole turussa? Vai olenko mä nyt ihan pihalla :o :D

Linnateatteri esittää Seitsemän veljestä Emma-teatterissa :D . Linnateatterin kotipaikka on tosiaan Turussa, mutta kesäisin se esiintyy myös Emma-teatterissa ja Aboa Vetuksen sisäpihalla. Emma-teatterissa ei tietääkseni esiinny muita kuin Linnateatteri iltaisin ja Muumit päivisin.

Ai...no jopas on hankala :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä olen sunnuntaina menossa katsomaan Aladdinia, se on sitten koko perheen teatteria. Tuo Naantalin ei sovellu lapsille :D .

Minäkin! :D

Täytyykin pistää bongauslasit nenälle :D ! Mä olen sitten se, joka todennäköisesti mäkättää lapselleen jatkuvasti jotain käyttäytymisestä.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Okei, huudetaanko kilpaa? :D

Sihistään kilpaa :D

Mä otan mukaan "Saraldo, mä oon täällä!"- kyltin myös.

Ja mä tsekkaan kaikki kahden lapsen äidit erityissyynillä

:D .

Pitäiskö pukeutua siten, että sä saisit tehdä "tänään kesäteatterissa nähtyä "- aloituksen...

Jos vaikka pistäis itselleen feikkicrocsit, liian tiukan pikkuisen topin mistä mahamakkarat vaan hölskyy, ja polvipituiset legginsit jotka paljastaa ajelemattomat sääret :saint:

Ja lapsille jotain asiaankuuluvaa myös.

Yhteistyössä