Hyviä soittimia lapsille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pauliina75

Jäsen
07.03.2007
248
0
16
Minkä sarjan soittimet olisi hyviä lapsille muskari-leikkeihin? Onko esim. Muumi-soittimet ihan rimpuloita? Haluaisin kuulla kokemuksia eri valmistajien soittimista ja saada ostopaikka-vinkkejä. Mielellään ostettaisiin jotain laadukasta, mikä kestää lasten käsittelyn, soi mukavasti eikä heti hajoa :)
 
Ihan parhaat soittimet saat musiikkikaupasta tai itse tehden. =)

Musiikkiliikkeestä ostaisin itse alkuun ainakin guiron, ksäirummut/ pienen kehärummun, kellopelin, munamarakasseja tai jotain hedelmän muotoisia marakasseja.. Eivät ole kovin kalliita ja soivat paljon paremmin kuin leluiksi tarkoitetut.. Meidän omassa soitinlaatikossa taitaa olla leluosastolta ostettuna tällä hetkellä triangeli ja tamburiini.

Itse tehden saa myös hyviä marakasseja, rytmikapuloita ym.. ruokailupuikot (kiinalaiset) ovat ihan parhaita rytmikapuloita tai rumpukapuloita, mikäli tahtoo vähän pienemmän äänen... ;)
 
Meillä ollut useamman vuoden tälläinen
http://www.soitinlaine.fi/sumuCMS/sivu/tuotetiedot/tuote_id/877

ei mene miksikään vaikka päällä istuisi. Ja sopii jo vauvalle, meillä ainakin alle 1v innoissaan paukuttaa sitä kuin myös 5v.
Tuolta olen ostanut myös kellopelin, kunnon peli sekin. Ja rytmikapuloita, triangeli, käsirumpu, huuliharppu, noi ainakin tulleet tuolta samasta paikasta.
 
Joo, kannattaa ostaa samantien hyvä ja kestävä. Ei noi lelusoittimet oo mistään kotosin. Meilläkin pojalla musiikkikaupasta ostettuja ja tykkää soittaa kun soivat hyvin ja kestävät.
 

Similar threads

Yhteistyössä