Hyviä vinkkejä 8-vuotissynttärien pitopaikaksi? Turun seutu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä..

Vieras
Syksyllä olis tytön 8-vuotissynttärit, joitten pitopaikkaa kovasti pähkäillään. En haluaisi mitään perinteistä leaf-areenaa, hoploppia (tai vastaavaa), hohtokeilausta tai jumppalaa.

Oliskohan täällä turun seudulla tarjolla jotain erikoisempaa?

[QUOTE="Äiti minäkin";28841518]Aboa Vetus on kiva :)[/QUOTE]

Se oliskin, mutta tytön kaverilla oli just siellä synttärit :( Melkein samalla porukalla kun mennään niin en viitsi heti viedä samaan.

eikös turussa oo hohtominigolf se, siellä käytiin kun tytöt oli 8v ja tykksdivät. meillä on ollut 7v tanssistudiolla, 8v. keilausta ja 9v. kotona pyjamabileet 4kaverille mulla siis kaksoset... ja nyt kun 10v lähestyy niin joko leffaan tai uimahalliin

Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28841509:
Syksyllä olis tytön 8-vuotissynttärit, joitten pitopaikkaa kovasti pähkäillään. En haluaisi mitään perinteistä leaf-areenaa, hoploppia (tai vastaavaa), hohtokeilausta tai jumppalaa.
Oliskohan täällä turun seudulla tarjolla jotain erikoisempaa?
Oma koti on aika erikoinen ja extreme paikka, edullinenkin. Suosittelen lämpimästi!

Meillä olikin viimeksi halloween- teemaiset kotisynttärit ja ne olivat ihan mukavat. En vaan enää jaksaisi järjestää :( En ole luonnostani sellainen lasten kanssa hösläävä, joten ajatus tuntuu niin raskaalta.

Uimahallisynttärit voisi ollakin mukavat, mutta mitä jos joku ei osaa uida? Haittaakohan se? Toinen vaihtoehto voisi olla tanssisynttärit.

Onko jonkun lapsi ollut kauneushoitolasynttäreillä? Näin joskus mainoksen, jossa lapsille oli luvassa manikyyrit tai kampaus. Vai onkohan 8v liian nuori sellaiseen?

Me ollaan jostain syystä oltu tänä vuonna vain kotisynttäreillä. Tuntuu olevan hitti tällä hetkellä :) Turun linna vois olla mielenkiintoinen, ja mikä ettei nuo kauneussynttäritkin. Pitää vaan varmistaa, että saahan sen ja sen kynnet lakata tai tukkaan käyttää hiuslakkaa jne.

[QUOTE="Aapee";28841630]Meillä olikin viimeksi halloween- teemaiset kotisynttärit ja ne olivat ihan mukavat. En vaan enää jaksaisi järjestää :( En ole luonnostani sellainen lasten kanssa hösläävä, joten ajatus tuntuu niin raskaalta.

Uimahallisynttärit voisi ollakin mukavat, mutta mitä jos joku ei osaa uida? Haittaakohan se? Toinen vaihtoehto voisi olla tanssisynttärit.

Onko jonkun lapsi ollut kauneushoitolasynttäreillä? Näin joskus mainoksen, jossa lapsille oli luvassa manikyyrit tai kampaus. Vai onkohan 8v liian nuori sellaiseen?[/QUOTE]

Oma lapseni oli tällaisilla...ja sielläkin se sankari taisi täyttää 8v tai 9v.

En kokenut, että lapsi olisi ollut liian pieni moiseen...meillä kyllä lakataan myös pikkutyttöjen kynsiä...lakattu jo alta 3v iästä saakka ja kampauksia tehdään joka päivä :)

Yhteistyössä