F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:no nii nythä sulla on hyvä syy lähtee ryyppäämää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Juu kaks pientä kissanpoikasta synty... Eikä todellakaan ootettu että ne jo nyt syntyis ko ei siitä ole kauan ku saatiin tietää että killirukka edes odottaa pentuja... eikä se kummemmin ollu edes paisunu... Se piuvasi ympäriinsä yöllä ja aamusta asettu makaamaan vaan, siirty saunaan ku kävin suihkussa ja kohta alko hirveä meteli ja niin se vaan pukkasi maailmaan neljä pentua joista kaks synty kuolleena. :/
Siellä lauteitten alla nyt pötköttelee kolme kissaa, toinen pentu kihnuttelee koko ajan ja toinen on niin hiljaa paikallaan että jo useaan otteeseen on käyty tarkistaan elääkö se :xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mie jo aloin miettiä, et kauanko olen ollut täältä palstalta pois, kun hyytis saanut sillä välin vauvoja...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Äiti on harmaavalkea, toinen pentu valkonen ja toinen äitinsä värinen... nyt ku kattoin tarkemmin niin valkosella on vissin mustaa mahassa, en oo varma ku oli niin hämärää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Äiti on harmaavalkea, toinen pentu valkonen ja toinen äitinsä värinen... nyt ku kattoin tarkemmin niin valkosella on vissin mustaa mahassa, en oo varma ku oli niin hämärää...
Kuinkas kisuäiti jaksaa?Kauanko kissat yleensä odottavat?Noin suurin piirtein?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pidättekö itse pennut?
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pidättekö itse pennut?
Juu, en ikinä vois luopua niistä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pidättekö itse pennut?
Juu, en ikinä vois luopua niistä :ashamed:
Sitten tulee vilskettä ja vipinää vielä enemmän
Paitsi jos äitikisu rauhoittuu![]()