V
vaemo
Vieras
Meillä on ensi viikolla 10. hääpäivä. Me ei olla oikein koskaan hääpäivää mitenkään erikoisesti vietetty, joskus vain käyty vaikka ravintolassa syömässä, that's it. Nyt kuitenkin ainakin minulla tekisi mieli jotenkin juhlistaa tuota päivää. Mitään lahjaa mun oon turha mieheltä odottaa, se ei tahdo saada lahjoja ostetuksi edes syntymäpäivinäni, joten olen ajatellut, että turhaa kait mäkään alan miehelle mitään ostamaan.
Rahaakaan meillä ei ole käytettävissä kamalasti.
Mitenkähän me siis saataisiin tuosta päivästä hieman erilaisempi kuin kaikki muut päivät toistensa joukossa?
Tiedän, että mikäli mieheni pitäisi päättää, hänen ideansa olisi "perinteinen": lapset yökylään ja me jkonnekin ensin syömään ja sitten muutamalle drinsulle johonkin baariin ja yöksi kotiin villiä seksiä harrastamaan... Tuo vaan on se ohjelma aina (pari kertaa vuodessa) kun me jonnekin päästään ilman lapsia ja mulla siis tekis mieli viettää päivää jotenkin eri tavalla...
Rahaakaan meillä ei ole käytettävissä kamalasti.
Mitenkähän me siis saataisiin tuosta päivästä hieman erilaisempi kuin kaikki muut päivät toistensa joukossa?
Tiedän, että mikäli mieheni pitäisi päättää, hänen ideansa olisi "perinteinen": lapset yökylään ja me jkonnekin ensin syömään ja sitten muutamalle drinsulle johonkin baariin ja yöksi kotiin villiä seksiä harrastamaan... Tuo vaan on se ohjelma aina (pari kertaa vuodessa) kun me jonnekin päästään ilman lapsia ja mulla siis tekis mieli viettää päivää jotenkin eri tavalla...