Ideoita 10-vuotishääpäiväksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaemo

Vieras
Meillä on ensi viikolla 10. hääpäivä. Me ei olla oikein koskaan hääpäivää mitenkään erikoisesti vietetty, joskus vain käyty vaikka ravintolassa syömässä, that's it. Nyt kuitenkin ainakin minulla tekisi mieli jotenkin juhlistaa tuota päivää. Mitään lahjaa mun oon turha mieheltä odottaa, se ei tahdo saada lahjoja ostetuksi edes syntymäpäivinäni, joten olen ajatellut, että turhaa kait mäkään alan miehelle mitään ostamaan.
Rahaakaan meillä ei ole käytettävissä kamalasti.
Mitenkähän me siis saataisiin tuosta päivästä hieman erilaisempi kuin kaikki muut päivät toistensa joukossa?
Tiedän, että mikäli mieheni pitäisi päättää, hänen ideansa olisi "perinteinen": lapset yökylään ja me jkonnekin ensin syömään ja sitten muutamalle drinsulle johonkin baariin ja yöksi kotiin villiä seksiä harrastamaan... Tuo vaan on se ohjelma aina (pari kertaa vuodessa) kun me jonnekin päästään ilman lapsia ja mulla siis tekis mieli viettää päivää jotenkin eri tavalla...

Toi raha tietysti rajoittaa. Riippuu tietty missä asutte. Mutta jos jotenkin koko päivän viettäisitte yhdessä. Tai viikonlopun, jos saisitte lapset pariks päivää hoitoon. Kuoharia ja mansikoita aamupalaks. Jos asutte jossain missä pääsis esim. lounasristeilylle saaristoon tai sisävesille, leffaan, kylpylään, syömään, huvipuistoon.

Me oltiin jo suunniteltu, et mentäis minilomalle ens kesänä 10-v hääpäivän kunniaks Roomaan, mut nyt ku oon raskaana, niin ei me ens vuonna voida mennä, kun vauva on sit vasta puolvuotias. Mennään sit joskus toiste, mut mulla on suunnitelma b ens vuodeks, et tehdään perheloma silloin ja mennään Gotlantiin ja siellä Romaan :D

Kiitos, oisko kuitenkin vielä muita ideoita?
Täältä ei laivalle noin vain pääse (ei asuta etelässä), mies ei koskaan suostu lähteen edes leffaan, saati teatteriin, enkä mä tosta kylpylästäkään oikein tiedä. Mitä erityistä me siellä tehtäis? Eikä mies varmaan suostuis sinn lähteen, kun se ei tykkää, jos yhtään maha pömpöttää ja nyt just ei oo ihan timmeimmässä kunnossaan.

Alkuperäinen kirjoittaja BellaMarie:
Toi raha tietysti rajoittaa. Riippuu tietty missä asutte. Mutta jos jotenkin koko päivän viettäisitte yhdessä. Tai viikonlopun, jos saisitte lapset pariks päivää hoitoon. Kuoharia ja mansikoita aamupalaks. Jos asutte jossain missä pääsis esim. lounasristeilylle saaristoon tai sisävesille, leffaan, kylpylään, syömään, huvipuistoon.

Me oltiin jo suunniteltu, et mentäis minilomalle ens kesänä 10-v hääpäivän kunniaks Roomaan, mut nyt ku oon raskaana, niin ei me ens vuonna voida mennä, kun vauva on sit vasta puolvuotias. Mennään sit joskus toiste, mut mulla on suunnitelma b ens vuodeks, et tehdään perheloma silloin ja mennään Gotlantiin ja siellä Romaan :D

Asutaan Pohjois-Suomessa. Kyllähän tääläkin hotelleja on ja kylpyläkin, mutta en mä jotenkin tiedä..
Me oltiin kans suunniteltu muutaman päivän reissua johonkin Eurooppaan (ei olla käyty kertaakaan ulkomailla lasten syntymän jälkeen), mutta se peruuntui, kun miehellä ei ookkaan lomaa...
Oltiin myös aiottu ostaa kummallekin uudet sormukset, joita olisi sitten käytetty ainoastaan, mutta mies ei haluakkaan uutta (ei käytä alkuperäistä nytkään vaan sellaista halpisversiota, josta kovasti tykkää) eikä oikein kunnollista raskita mullekaan ostaa. Jotenkin kaikki suunnitelmat on peruuntuneet, niin ei tiedä mille nyt alkais...

Alkuperäinen kirjoittaja vaikka:
Menkää kokeilemaan jotain uutta yhdessä: melontaa, seinäkiipeilyä, golfia, mikroautoilua, karaokea,... Mikä ikinä onkaan teille uutta.

Voi että, innostuisiko teidän miehet oikeasti kaikista tuommoisista? Mun mies on vissiin aika juro, kun luulen, ettei se oikein innostuis... :/

Meidän oikea hääpäiä on torstai ja silloin mies on töissä. Ajattelen, että olisi kiva jos lapset menisi hoitoon perjantaina ja voitaisiin viettää pe-ilta jotenkin ja sitten lauantaipäivääkin. Vai olisiko parempi, että lapset menisi hoitoon lauantaiaamuna ja vietettäisiin koko päivä kahdestaan, illalla jotain myös ja haettaisiin lapset kotiin sitten sunnuntaiaamuna?

Me pidimme juhlat lähimmille ystävillemme. 14 henkeä muistaakseni oli juhlimassa. Juhlat oli mieheni firman mökillä. Siellä oli yöpymispaikat kaikille eli saatoimme juhlia aamuun asti. Laitoin kylmän seisovan pöydän, salaatteja, kaloja, paahtopaistia jne. Ja sitten laitoimme drinksubaarin. Kahvin kanssa oli samaan tyyliin tehtyä kakkua kuin häissämme ja kukat tilasin kukkakauppiaalta ja ne tehtiin samaan tyyliin kuin hääpäivänämme. Illan ohjelmaan kuului tanssimista ja saunomista ja paljussa lillumista. Joimme monta pulloa skumppaa ja yöllä grillasimme myös makkaroita. Jokaiselle varasin myös hääkarkin tyyliin tehdyn salmiakkikossupullon, sellaisen pikkuisen, johon tuli häävärssyn sijaan vitsikäs muistutus siitä mitä alkoholi saattaa aiheuttaa paljon nautittuna. Hauskaa oli, aivan älyttömän hauskaa.

Yhteistyössä