Ideoita 30-v juhlien tarjottavaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmekymppinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asiaa voisi lähestyä jonkun teeman mukaan. Esim. thaimaalainen, intialainen, tex-mex teema, italialainen tai amerikkalaisteema jne. ja sen mukaan laittaa tarjoilut noutopöytätyyppisesti tai sitten ihan kattaa pöytä ja syödä alkupalat, lämminruoka ja jälkiruoka. Koristeet teeman mukaan jne.

Minulla oli mm savustettua lohta, kylmäsavulohta, savustettuja kokonaisia katkarapuja, erilaisia sillejä, tartarkastiketta, lihapullia, uusiaperunoita, kasvisgratiinia, tuoresalaattia, patonkia, tuoreita mansikoita ja vaahtokarkkeja (asetelma) , "keksikori" missä oli mm suolatikkuja, fasupaloja.. täytekakku. Pidin itse kaloista joten halusin niitä eri muodoissa, lihapullat oli lapsia varten. Meillä oli ulkojuhlat, katoin noutopöydän terassille ja vieraiden pöydät oli liinoitettuna pihalla- onneksi sää suosi.

Minulla oli savuporokiusausta, vihreä salaatti+punajuurisalaatti, leivät+erilaisia levitteitä.Muuten pöydillä oli sipsejä dippeineen sekä suolapähkinöitä.Vierailla oli mukana omia juomia ja itse tarjosin boolia.

Yhteistyössä