[QUOTE="Mama";26646848]Ja kun se on alkanut isosti vaivaamaan, kasvamaan ongelmaksi niin on vaikea lähteä lasten kanssa vaikka vesipuistoon kun samalla katson muita onnellisia yhdessä olevia pariskuntia tai kaveriporukoita ja tuntuu, kuin kaikki näkisivä lävitseni, että tuossa istuu tuo yksinäinen, jolla ei juuri kavereita edes ole.[/QUOTE]
Jos ongelma on tuo yksinäisyyden tunne niin sitten se on kai ihan sama mitä tekemistä ehdottaisi, tunne seuraa kyllä mukana. Mä en valitettavasti osaa sanoa miten siitä pääsisi eroon :/ mutta jotainhan sille varmaan pitäis koittaa tehdä? Mutta kyllä mä silti sanoisin, että lähde johonkin lasten kanssa! Ei heidänkään tarvitse vaan istuskella kotona ja odotella josko isä joskus ehtisi meidän kanssa tehdä jotain.
Itse yksinhuoltajana käyn lasten kanssa huvipuistoissa, laivalla, reissussa ja mitä nyt keksitäänkään. Ei mulla ole juuri ystäviä eikä ainakaan ketään joka lähtis mun kanssa mihinkään. En tunne itseäni yksinäiseksi vaikka yksin olenkin. Kirja on aina laukussa niitä hetkiä varten jos jään johonkin yksin istuskelemaan.
Iloista kesää kaikesta huolimatta!