Ideoita miten yllättäisin mieheni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Nimittäin olen säästänyt rahaa erikseen aukaisemalleni tilille josta mieheni ei tiedä uutta akustista kitaraa varten.
Nyt hetki koittaa parin viikon päästä ja musiikkiliikkeessä sitten odottaa lahjakortti jolla hän saa itse valita mieleisensä kitaran, mutta mulla on nyt pieni ongelma kun haluisin nauttia viimeiseen saakka tästä yllätyksestä.

Miten mä saan mieheni sinne kauppaan ettei aavistele mitään?
Olisko se hyvä ehdotus jos sanon että mennään vaan katsomaan millaisia kitaroita on jos joskus voisi kitaran hankkia ja jos joku sellainen löytyy mistä hän tykkää kovasti niin olisko siistiä sanoa vaan sitten myyjälle että me otetaan tää sitten ja ukkosellani suu jäisi auki :D

Riippuu varmaan, minkälainen miehesi on luonteeltaan. Kaikille ei tuollainen ylläripylläriostaminen sovi. Jos se itse valinta on suuri nautinto, niin sitä ehkä haluaa useamman päivän valmistella. Älä ainakaan suoraan myyjälle sano, että tämä otetaan. Kerrot miehelle ennen kuin myyjälle. Ettei tule väärä päätös.

Entä jos meette muka jonnekin muualle siihe lähelle?

Siis että.. keksit tikusta asiaa vaikka viereiseen vaatekauppaan, ja sit hönkäätteki sinne musiikkiliikkeeseen..? "Pyörähettäskö tuolaki samalla?"

..kuulostaa muuten aivan ihanalta yllätykseltä, olipa toteutus minkälainen tahansa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisitteko "ihan sattumalta" olla vaik kävelyllä tuon liikkeen lähellä, ja sit vaan sanoisit että hei käydäänpäs tuolla? :)

Sitäkin aattelin, mutta kun liike sijaitsee Turussa ja meiltä sinne on n.90 kilsaa.. tietty hänen sisko asuu perheensä kanssa siellä, että jos mennään heillä käymään kylässä ja mä ehdottaisin kävelyä pitkin Aurajoen rantaa. Lapset tietty täytyy jättää mummolaan kun tällä siskon luona on lapsia tarpeeksi hoidettavana omasta takaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja rrr:
Riippuu varmaan, minkälainen miehesi on luonteeltaan. Kaikille ei tuollainen ylläripylläriostaminen sovi. Jos se itse valinta on suuri nautinto, niin sitä ehkä haluaa useamman päivän valmistella. Älä ainakaan suoraan myyjälle sano, että tämä otetaan. Kerrot miehelle ennen kuin myyjälle. Ettei tule väärä päätös.

Niin hän on kyl vähän sellane jahkailija ja on vaikeeta päättää, mutta jos näyttää siltä että jos mä hänet sinne kauppaan saan ja sen takia ei ole kunnolla kiinnostunut niitä katselemaan kun tietää ettei ole varaa kuitenkaan ostaa niin sitten on kai paljastettava.
Mutta yleensä sen vaan huomaa kun tosi paljon tykkää jostain mikä tulee vastaan oli asia sitten vaate tai vaikka tää kitara.

Hieno idea! :)
Akustisen soittimen valinta kannattaa harkita huolella, ja on ehkä käytävä uudestaankin katsomassa (virityksen pysyminen, sointi yms).

ps. Olen myös lukenut r-pyynnöt ketjua ja muistanut niitä asioita. Kannattaa myös muistaa niitä jotka ovat pilanneet. Mustathan erään Sauluksen joka vihasi kristittyjä- vaan kuinkas kävikään :)

Alkuperäinen kirjoittaja enni:
Hieno idea! :)
Akustisen soittimen valinta kannattaa harkita huolella, ja on ehkä käytävä uudestaankin katsomassa (virityksen pysyminen, sointi yms).

ps. Olen myös lukenut r-pyynnöt ketjua ja muistanut niitä asioita. Kannattaa myös muistaa niitä jotka ovat pilanneet. Mustathan erään Sauluksen joka vihasi kristittyjä- vaan kuinkas kävikään :)

Katsotaan nyt miten käy :) Mun on nyt helpompi kun kävellään "sattumoisin" siitä liikkeen ohi sanoa että mennääs tuolla käymään ja katsotaan minkälaisia kitaroita ois tarjolla kun kävi tänään hakemassa virittimen kitaraansa varten ja kuulemma ihan vaan samalla kokeili joitain kitaroita siellä :D
Voi mun kultaani kun niin kovasti haluis uuden :heart:
En meinaa malttaa odottaa!!

Niin ja tuohon ketjuun palatakseni niin totta kai muistan heitäkin jotka tulevat siihen jotain kommentteja heittämään. En vaan halua mennä mukaan siihen vastaamalla koska ne pyynnöt on kuitenkin tärkeimpiä kuin kaiken maailman vastaan vänkkäämiset =)

Pistä sille side silmille ja laita autonkyytiin. Sanot, että menette ottamaan vähän botoksia. :xmas: Tai jotain, sellaista, ettei se tiedä, mihin menette.

Ja muuten, vähänkö hieno yllätys. Tuosta syystä välillä harmittaa, että on yhteiset rahat, etten voi mitenkään yllättää miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Pistä sille side silmille ja laita autonkyytiin. Sanot, että menette ottamaan vähän botoksia. :xmas: Tai jotain, sellaista, ettei se tiedä, mihin menette.

Ja muuten, vähänkö hieno yllätys. Tuosta syystä välillä harmittaa, että on yhteiset rahat, etten voi mitenkään yllättää miestä.

:D juu juu,niin no meilläkin on just sen takia aukasin sellasen tilin tätä varten ja sanoin ettei tilitieto lappusia saa tulla kotiin. :D

Minä kertoisin kyllä jollain tavalla etukäteen, antamalla sen lahjakortin jotenkin yllätyksellisesti ennen kauppaan menoa tms. Olisi hykerryttävää miehelle sitten etukäteen miettiä että millasen kitaran tahtoo ja odottaa sitä kauppaan menemistä.

Ite meinasin yllättää mieheni jokunen vuosi sitten kuumailmapallolennolla niin että vaan ajettaisiin siihen lähtöpaikalle, mutta en sitten malttanutkaan pitää salakisuutta ja se oli hyvä, koska mies iloitsi sitten jo etukäteen asiasta tarkkailemalla säätä ja valitsemalla sopivat vaatteet.

Yhteistyössä