Ihamieli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Vähän vaatimattomanpi taisi olla mielessä... =)

Mutta hienoja ovat, en minäkään varmaan noin paljon pistäisi jäätelökoneeseen, tulisi varmaan pitkään laskettua annoksen hintaa :D

Olisihan tietysti tuo nopeus valttia, jos vaikka yhtäkkiä olisi PAKKO saada jäätelöä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Jamie Oliverilla on joku tuollainen italialainen laatikko ollut jossain ohjelmassaan, muistelisin =)

Sillä onkin aina pelit ja vehkeet vimosen päälle. Muistelen muuten että Keittis on joskus jaellut täällä hyviä jäätelöohjeita, ei vaan ollut silloin ajankohtaista laittaa talteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Sillä onkin aina pelit ja vehkeet vimosen päälle. Muistelen muuten että Keittis on joskus jaellut täällä hyviä jäätelöohjeita, ei vaan ollut silloin ajankohtaista laittaa talteen.

Minäkään en ole koskaan tehnyt itse jäätelöä. Tuttava teki joskus ihanaa jäätelöä, ilman konetta vielä, sekoitteli ahkerasti. Pitäisi kokeilla joskus =)

[quote="fanta"
Minäkään en ole koskaan tehnyt itse jäätelöä. Tuttava teki joskus ihanaa jäätelöä, ilman konetta vielä, sekoitteli ahkerasti. Pitäisi kokeilla joskus =)
[/quote]

Minä olen kyllä tehnyt itse ennenkin, en vaan jaksa sitä sekoittelua joka välissä. Mulla on muutama perusohje jemmassa.

Yhteistyössä