Ihan hetkisen näkyvissä, tällaisen kivan yllärin sain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Ihana, Koskas hänellä on laskettu aika?

5.3 tai ultran mukaan eilen sanottiin et päivän heittää toi, et ois 6.3 mutta vähän tuntuu et tulee kyl aika ajoissa kun ei tota kanavaa enää kummemmin ollut jäljellä ja paikat pehmeenä..

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Nyt mieskin ihasteli,on kyllä ihan uskomatonta miten tarkasti nykyään näkee ja tuolleen...no...ihan oikeen näköinen vauveli:)

Mä olin ihan haltioissani kun tuijotin sitä kuvaruutua..
Kauheen kallista lystiä toi on jos ihan menee tohon 4d ultraan, onneksi noi nyt ei mitään maksanut ja sai noinkin mahtavan muiston!
Mä kyl voisin, jos vielä lapsia tulee, harkita ihan tohon ultraan menoa... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
No hyvän kokoinenhan jo on viikkoihin, ei huolta siis taida olla enää? Sanoiko suunnilleen syntymäpainoarviota?

Sanoi et jos menee sinne loppuun asti niin 3,5kg, eli aivan hyvän kokoinen!
Kokematon mittaaja ollut ton sf:n kanssa, niin veikkasi..
Mut tosiaan, taitanee syntyä vähän ennen aikojaan, kunhan nyt jaksaisi hetkisen siellä vielä kasvaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No hyvän kokoinenhan jo on viikkoihin, ei huolta siis taida olla enää? Sanoiko suunnilleen syntymäpainoarviota?

Mut tosiaan, taitanee syntyä vähän ennen aikojaan, kunhan nyt jaksaisi hetkisen siellä vielä kasvaa :heart:

Mulla sf:ää mitannut oli sellanen vanha th, joka siis tosissaan paineli sitä häpyluuta ja kouri tuolta kohdupohjaa kunnolla. Sitten mittasi sijainen, joka on th-kätilö, niin sai aivan erit lukemat ja ei se edes tuntunut kun mittas. En tiedä sitten saako sitä sf:ää mitattua tarkkaan ja hellästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Onnea!
Mä sua huhuilinkin päivällä

Ai huhuilit :)
Kyl mä täällä vähän kävinkin mutta sitten lähettiin ulos kastumaan, ajattelin nyt iltasella vasta jumittua tähän paremmin :D

Joo, mietin että mitä siellä lääkärissä ilmeni.
Mutta kiva kuulla että kaikki on hyvin =)

Onnea!
Mä sua huhuilinkin päivällä

Ai huhuilit :)
Kyl mä täällä vähän kävinkin mutta sitten lähettiin ulos kastumaan, ajattelin nyt iltasella vasta jumittua tähän paremmin :D

Joo, mietin että mitä siellä lääkärissä ilmeni.
Mutta kiva kuulla että kaikki on hyvin =)

Oli vauvalla kaikki tosi hyvin!
Meillä kun ei rakenneultraakaan ollut ni sai nyt siihenkin varmistuksen =)
Mun tosiaan vaan pitää nyt olla levossa ton kohdunsuun tilanteen takia, mutta onneksi tässä ei enää kauheesti viikkoja kuitenkaan ole jäljellä
:)

Mulla sf:ää mitannut oli sellanen vanha th, joka siis tosissaan paineli sitä häpyluuta ja kouri tuolta kohdupohjaa kunnolla. Sitten mittasi sijainen, joka on th-kätilö, niin sai aivan erit lukemat ja ei se edes tuntunut kun mittas. En tiedä sitten saako sitä sf:ää mitattua tarkkaan ja hellästi.

No mun neukkitäti on aloittanut vasta silloin kun mä aloin tuolla käymään, et varsinaista kokemusta ei hällä alalta ole!
Ihana ihminen kuitenkin ja kiva et sai nyt varmistuksen moniin kysymyksiin mitkä mietityttänyt ja mihin ei ole vastausta saanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:
ihana :heart: kiitos sipuli ja oikein paljon onnea loppu odotukseen, pian pääsetkin sylittelemään vastasyntynyttä vauvaa :heart:

Kiitos kiitos :heart:
Kun nyt vielä malttaisi kun pääsi noinkin "läheltä" toista kurkkaamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Ihana, onnea :flower: varmaan jänskää kun jo on nähnyt kaverin jota odottaa?? Itse en ole koskaan vielä noin tarkkaan nähnyt kasvoja enkä muutenkaan.

Juu en minäkään.. :)
Mies harmitteli ettei ollut mukana, kun tosiaan toi tuli ihan yllätyksenä mullekkin koko homma!
Oli se ihanaa nähdä, kaikki ne piirteet ja kädet ja jalat ja kaikki..Oih ja voi :heart:

Yhteistyössä