Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:Ihana, Koskas hänellä on laskettu aika?
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Oi ei,tuollaisiako nuo ultrat nykyään on? :heart:
Ihan sama tuli mulla mieleeni =) Suloinen kuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Onnea!
Mä sua huhuilinkin päivällä
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Nyt mieskin ihasteli,on kyllä ihan uskomatonta miten tarkasti nykyään näkee ja tuolleen...no...ihan oikeen näköinen vauveli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:No hyvän kokoinenhan jo on viikkoihin, ei huolta siis taida olla enää? Sanoiko suunnilleen syntymäpainoarviota?
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:No hyvän kokoinenhan jo on viikkoihin, ei huolta siis taida olla enää? Sanoiko suunnilleen syntymäpainoarviota?
Sanoi et jos menee sinne loppuun asti niin 3,5kg, eli aivan hyvän kokoinen!
Kokematon mittaaja ollut ton sf:n kanssa, niin veikkasi..
Mut tosiaan, taitanee syntyä vähän ennen aikojaan, kunhan nyt jaksaisi hetkisen siellä vielä kasvaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Onnea!
Ai huhuilit
Kyl mä täällä vähän kävinkin mutta sitten lähettiin ulos kastumaan, ajattelin nyt iltasella vasta jumittua tähän paremmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Onnea!
Ai huhuilit
Kyl mä täällä vähän kävinkin mutta sitten lähettiin ulos kastumaan, ajattelin nyt iltasella vasta jumittua tähän paremmin![]()
Joo, mietin että mitä siellä lääkärissä ilmeni.
Mutta kiva kuulla että kaikki on hyvin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:No hyvän kokoinenhan jo on viikkoihin, ei huolta siis taida olla enää? Sanoiko suunnilleen syntymäpainoarviota?
Sanoi et jos menee sinne loppuun asti niin 3,5kg, eli aivan hyvän kokoinen!
Kokematon mittaaja ollut ton sf:n kanssa, niin veikkasi..
Mut tosiaan, taitanee syntyä vähän ennen aikojaan, kunhan nyt jaksaisi hetkisen siellä vielä kasvaa :heart:
Mulla sf:ää mitannut oli sellanen vanha th, joka siis tosissaan paineli sitä häpyluuta ja kouri tuolta kohdupohjaa kunnolla. Sitten mittasi sijainen, joka on th-kätilö, niin sai aivan erit lukemat ja ei se edes tuntunut kun mittas. En tiedä sitten saako sitä sf:ää mitattua tarkkaan ja hellästi.
Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:ihana :heart: kiitos sipuli ja oikein paljon onnea loppu odotukseen, pian pääsetkin sylittelemään vastasyntynyttä vauvaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Ihana, onnea :flower: varmaan jänskää kun jo on nähnyt kaverin jota odottaa?? Itse en ole koskaan vielä noin tarkkaan nähnyt kasvoja enkä muutenkaan.