V
"vieras"
Vieras
En muista milloin tämä alkoi, mutta nyt olen huomannut jo pidemmän aikaa, että en muista kummalla puolella tietä autolla kuuluu ajaa. Itselläni on ajokortti, mutta en ole vuosiin enää ajanut, mutta mieheni kyydissä olen usein. Nyt olen huomannut pihalta kääntyessä usein miettiväni miksi mies kääntyi tälle kaistalle kun tämähän on väärä ja kuitenkin se on se oikea. Samoin en pysty päättelemään nopeasti kummalle kaistalle on käännyttävä(siis etten menisi vastaantulijoiden kaistalle). Joudun siis miettimään tuota kaista-asiaa pitkään ja miettimään onko se nyt tämä vai tuo toinen kun en ole varma kummastakaan. Unohtelen paljon muutakin ja jotkut asiat on juuri näitä, että on kaksi vaihtoehtoa ja en millään muista kumpi on kumpi. Esim. toisesta -tapaan kaksi naista jotka esittäytyvät Marja ja Liisa, mutta en pitkänkään ajanpäästä muista kumpi oli kumpi vaan saatan sanoa Marjaa Liisaksi. Näitä henkilöitä jotka sotken toiseen on useampia ja monia olen tuntenut töiden kautta ja nähnyt vuosia, mutta en vaan ikinä muista kumpi se nimi oli. Vaihtoehtoja on kaksi eli tiedän aina että jompi kumpi on oikein.
Onko tämä ihan normaalia? Itsestäni on hyvin häiritsevää ja vähän tämän syystäkin olen jättänyt ajohommat miehelleni. Vai mistä tällainen saattaisi johtua?
Onko tämä ihan normaalia? Itsestäni on hyvin häiritsevää ja vähän tämän syystäkin olen jättänyt ajohommat miehelleni. Vai mistä tällainen saattaisi johtua?