[QUOTE="Nella";26899484]Siis faktahan on, että moni tällä tekee tarkoituksella provokatiivisia avauksia, ja nauraa sitten partaansa, kun mammat hakkaa vastauksia sormet syyhyten ja kiehuu kotisohvalla.
Mutta jos sulla on joku oikea asia mielessä, kirjota se tähän. Minä ainakin olen linjoilla, ja keskustelisin mielläni oikeasti. Ilman vittuilua[/QUOTE]
Oletko sitä mieltä, että jos joku aloitus saattaa olla provo, niin kannattaa välittömästi alkaa vittuilla ja pilkata? Minä olen sitä mieltä, että ne ketkä ottavat aloituksen tosissaan, saisivat rauhassa hakata niitä vastauksiaan. Monesti siitä syntyy vilkas keskustelu, jossa ihmiset jakavat kokemuksia, ihan oikeita sellaisia ja keskusteluun osallistuvat ja sitä lukevat sellaiset ihmiset, joilla on samanlaisia kokemuksia tai ongelmia. Onko se sitten maailmanloppu, jos se aloitus olikin oletettavasti provo, kun hyvä keskustelu on käynnistynyt? Ja mistä voi ikinä tietää, onko aloitus provo, onko siinä vain liioiteltu asioita vai onko takana ihan aito uskomaton tarina elävästä elämästä.
En keksi yhtään ainoaa syytä, miksi pitäisi pilkata toisia.