Ihan oikeesti,miksi tällä palstalla kun kysyy jotain mieltä painavaa ja vakavaa ni saa vaan vittuilua osakseen.Miksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Itselle tuli ainakin tosi kurja mieli kun pohdin erästä asiaa ja vastauksina tuli pelkkää vittuilua. Ei paljon auttanut asiaa.

Miten aikuiset voi olla niin ilkeitä?!

Olen huomannut saman, se on tän palstan luonne :/ Aikuiset ihmiset saa kiksit, kun voi laittaa kokemansa vääryydet kiertoon.

Laita uus avaus tähän alle. Lupaan, etten vittuile
- paitsi jos olet kovasti provokatiivinen :DDD

Tyypillistä 2+palstaa.
Aina, ihan joka asiasta kaivetaan se huono puoli esille ja ap:stä tehdään ihan pelle ja syyllinen.

Onneksi täältä voi olla poiskin. (jos vaan malttais ;) )

Jos jostain Internetissä lukemastaan pahoittaa mielensä niin kannattaa oikeasti mennä katsomaan peiliin ja kysyä että mikä itsessä on vikana. Maailma ja etenkin Internet ei ole mikään sateenkaaren päässä oleva paratiisi jossa kaikki ovat aina toisilleen aidon lempeitä ja ystävällisiä. Useimmat oppivat sen jo koulussa ja viimeistään nuorina aikuisina.

[QUOTE="Nella";26899387]Olen huomannut saman, se on tän palstan luonne :/ Aikuiset ihmiset saa kiksit, kun voi laittaa kokemansa vääryydet kiertoon.

Laita uus avaus tähän alle. Lupaan, etten vittuile
- paitsi jos olet kovasti provokatiivinen :DDD[/QUOTE]

Enpä taida laittaa,tulee joku kuitenkin taas pahoittamaan mieleni. Yksin sitten pohtinut asioita ja etsinyt netistä tietoa ja entistä kurjemmaksi olo vaan tulee.

Jos jostain Internetissä lukemastaan pahoittaa mielensä niin kannattaa oikeasti mennä katsomaan peiliin ja kysyä että mikä itsessä on vikana. Maailma ja etenkin Internet ei ole mikään sateenkaaren päässä oleva paratiisi jossa kaikki ovat aina toisilleen aidon lempeitä ja ystävällisiä. Useimmat oppivat sen jo koulussa ja viimeistään nuorina aikuisina.

No mut jos nyt kysyy jotain oikeesti sellasta asiaa joka on vakava ja kysyt milipidettä tai sitä onko kokemuksia jollain toisella ja vastauksena tulee vaan sitä paskaa ni miksi kysyjän pitäs katsoa peiliin ja miettiä mitä vikaa itsessä on. Eiköhän niiden vittuilijoiden pitäs katsoa peiliin ja miettiä hiukan mitä kirjoittaa vastaukseksi ja jos ei ole muuta mielessä kuin vittuilu ni onko silloin pakko edes vastata kysyjälle mitään.

Siis faktahan on, että moni tällä tekee tarkoituksella provokatiivisia avauksia, ja nauraa sitten partaansa, kun mammat hakkaa vastauksia sormet syyhyten ja kiehuu kotisohvalla.

Mutta jos sulla on joku oikea asia mielessä, kirjota se tähän. Minä ainakin olen linjoilla, ja keskustelisin mielläni oikeasti. Ilman vittuilua

[QUOTE="Nella";26899484]Siis faktahan on, että moni tällä tekee tarkoituksella provokatiivisia avauksia, ja nauraa sitten partaansa, kun mammat hakkaa vastauksia sormet syyhyten ja kiehuu kotisohvalla.

Mutta jos sulla on joku oikea asia mielessä, kirjota se tähän. Minä ainakin olen linjoilla, ja keskustelisin mielläni oikeasti. Ilman vittuilua[/QUOTE]

Oletko sitä mieltä, että jos joku aloitus saattaa olla provo, niin kannattaa välittömästi alkaa vittuilla ja pilkata? Minä olen sitä mieltä, että ne ketkä ottavat aloituksen tosissaan, saisivat rauhassa hakata niitä vastauksiaan. Monesti siitä syntyy vilkas keskustelu, jossa ihmiset jakavat kokemuksia, ihan oikeita sellaisia ja keskusteluun osallistuvat ja sitä lukevat sellaiset ihmiset, joilla on samanlaisia kokemuksia tai ongelmia. Onko se sitten maailmanloppu, jos se aloitus olikin oletettavasti provo, kun hyvä keskustelu on käynnistynyt? Ja mistä voi ikinä tietää, onko aloitus provo, onko siinä vain liioiteltu asioita vai onko takana ihan aito uskomaton tarina elävästä elämästä.

En keksi yhtään ainoaa syytä, miksi pitäisi pilkata toisia.

• Tykkää
Reactions: Millenia
No mun aloitus ei todellakaan ollut mikään provo,oikeesti olisin kaivannut asiallisia vastauksia tai omakohtaisia kokemuksia mikäli jollain niitä olisi ollut.

Mulla ei ole tapana provoilla.

A) Luonnevika
B) Paha olo
C) Huono itsetunto
D) Narsismi
E) Käytöstapojen puute
F) Huono kotikasvatus.

Mitä sä pohdit, voin pohtia kanssasi hyvässä hengessä. En itsekään pidä näiden eräiden päänaukomisesta asiaan kuin asiaan.

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="surullinen";26899633]No mun aloitus ei todellakaan ollut mikään provo,oikeesti olisin kaivannut asiallisia vastauksia tai omakohtaisia kokemuksia mikäli jollain niitä olisi ollut.

Mulla ei ole tapana provoilla.[/QUOTE]

Mikä sun aloituksesi otsikko oli/on? :)

No ne purkaa täällä turhaumiaan. Kun sielä puistossa ei kehtaa face to face sanoa kellekään mitään vaikka olis asiasta täysin eri mieltä niin täällä on sitte helppo nimimerkin takaa antaa tulla.

• Tykkää
Reactions: Tara.
Joskus olen huvikseni (anteeksi ) tehnyt aloituksia tänne ikävistä asioista ja bongaillut kellä ja miten huonosti menee.
Muuten, se oma olo ei parane, vaan pahenee veemäisistä vastauksista, mutta tuskin nämä, joita tämä koskee, huomaavat.

Tämmöstähän tää on. Kysyit sitten mitä tahansa niin aina olet huono äiti/vaimo/ystävä/äitipuoli/isovanhempi/miniä/anoppi. Ja pitäs soittaa sossuun ja ottaa lapset pois ja mieskin on vähintään tyhmä jos ei älyä edes vieraissa käydä kun kotona on tommonen pirttihirmu/tossu/vätys/itsekeskeinen lehmä.

Jos teet aloituksen että oman lapsen käytös on saanut sut raivon partaalle niin olet sairas mulkku jonka tulisi hakeutua hoitoon ja antaa lapsi sijaisperheeseen.

Jos mies on käyttäytynyt tyhmästi niin se on saletisti sun vikas kun ajoit sen siihen tilanteeseen.

Jos anoppi kippaa jätesäkissä roskansa sun olohuoneen lattialle niin sun tulisi olla kiitollinen jokaikisestä almusta ja reikäsestä verhosta,muuten olet kiittämätön kermaperse.

Näin niinkuin esimerkiksi mitä on täältä jäänyt mieleen :D

[QUOTE="surullinen";26899361]Itselle tuli ainakin tosi kurja mieli kun pohdin erästä asiaa ja vastauksina tuli pelkkää vittuilua. Ei paljon auttanut asiaa.

Miten aikuiset voi olla niin ilkeitä?![/QUOTE]

Tää on niin totta.

Samaa mieltä aloittajan kanssa! Kumma miten ihmiset voivat anonyymisti olla noin ilkeitä toisilleen!! Itse en kehtaisi enkä HALUA, vaikka mikä on!! Lukija voi olla esim. vakavasti masentunut ja kun joku sanoo muka hauskasti, " NO miksi et sitten tapa itseäsi?!" , se saattaa olla viimeinen niitti ja ihminen todella tekee sen. Itse en haluaisi olla vastuussa kenenkään kuolemasta enkä kuormittaa kenenkään pahaa oloa entisestään. Jotkut kirjoitukset ärsyttävät, mutta yritän vastata asiallisesti ja jos en osaa, en vastaa mitään. Toivon sitä myös muilta.

Muistan miten tulin haukutuksi kun en saanut vauvaa millään olemaan huutamatta öisin muutaman minuutin välein, kuukausitolkulla. Syyksi paljastui suolioireinen allergia maidolle ja kotimaisille viljoille.

Muistan myös kyselleeni täältä lapsen normaalista puheen kehityksestä yms. jutuista. 99 % vastaajista haukkui minua ylihysteeriseksi. Neuvolasta tuli lähete puheterapiaan ja tutkimuksiin kuten ajattelinkin, eli olin ihan oikeassa.

Ja samanlaisia esimerkkejä voisin kertoa vaikka kuinka paljon.

Ei nuo syvältä satuta, mutta hämmästyttää miten ilkeitä ihmisiä onkin olemassa.

Sen olen oppinut, että FB:n Äityleissä saa asiallisempia vastauksia, siksi kyselenkin sieltä nykyään enemmän jos haluan muiden kuulla muiden kokemuksia eri asioista, tai vertaistukea.

Viimeksi muokattu: