Ihan pakko

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärripurri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ärripurri

Jäsen
28.11.2007
92
0
6
Hehkuttaa!!!!

Mä sain ilmoitettua itseni aikuislukioon päättämään opintoni,ja mä olen niin ylpeä itsestäni! Päättötodistus olis yhden kurssi suorituksen päässä ja lakki kirjotuksia vaille.Ei mullle niiinkään se lakki ole tärkeä,vaan se että saan lopetettua sen mikä jäi kesken kun sain perheen.

Tuntuu että alkaa taas päästä oman elämänsä herraksi,vaikka tästä nyt vielä ammatiin onkin matkaan niin oon mä ainakin nyt alottanut mun henk.koht. nousukiidon!!

Hitsi kun tuntuu niiiiin hyvältä! =)
 

Yhteistyössä