ihan pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo ko ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo ko ?

Vieras
Siis nyt jos ikinä olen eniten pihalla siitä mitä mieheni haluaa.

Lyhyesti: odotan vauvaa, meillä yks yhteinen lapsi ja naimisiin mentiin vasta keväällä. syyskuussaa jäi pettämisestä ja selvisi että suhde oli ollut heinäkuusta. miehellä alunperin omien sanojen mukaan ikäkriisiä.
nainen tai tyttö on juuri 20v täyttänyt ja mieheni on hänen esimiehensä tässä työkohteessa.

kuukauden mittaan sain niin paljon tietoa et nyt tiedän lähes kaiken! heillä suhde yhä edelleen jatkuu. nyt itse ongelmaan!

mieheni sai tehtäväksi tulostaa eropaperin netistä. ei muka kerkeä jne. vaikka tekee toimistossa 8h päiviä. rakastaa minua edelleen eikä tiedä mitä haluaa! haluaa pitää minut varalla? itse en lähde uutta suhdetta tms etsimään koska en ole valmis ja todellakin odotan vauvaa! pystyn jatkamaan elämääni ja kääntämään uuden sivun elämässä vasta vauvan synnyttyä.
olen valmis yrittämään uudelleen (hullu tai rakastunut kun olen ) ja voin odotellaan ns sivussa synnyttämiseen asti. silloin en todellakaan enää odota.

mutta miksi mieheni ei halua luopua saati avioeroa minusta jos haluaa pitää toisenkin suhteen? kuitenkin virallisesti seurustelee tämän tytön kanssa tai mies ei omalle lähipiirille sitä kertonu. majailee tämän tytön luona koska ei ole hakenut omaa asuntoa! tässä ei ole mitään järkeä. mies on helmikuussa 36v, olen sitä mieltä että suhde ei tule toimimaan jos mies ei käsittele tunteitaan minua kohtaan. voiko tuollainen suhde ylipäänsä toimia ja koska alkuhuuma loppuu!?

Toimita nyt itse ne eropaperit eteenpäin, että mies todella havaitsee, että ero voi olla edessä, vaikkei hän sitä itse lopulta haluaisikaan.

Routa saattaa hyvinkin ajaa porsaan kotiin, etenkin kun tollaset nuoret naiset ei yleensä kauan tollasta senioria kattele. Äitipuolen roolikin saattaa olla hankala.

Älä vaan suostu jatkamaan. Hajotat itses jos jatkat tuollasessa suhteessa ja se tulee vaikuttamaan myöskin lapsiin. Nyt järki käteen ja ajattele itseäs ja lapsia. Löydät elämääsi paljon parempaa ja saat keskittyä rauhassa ja hyvin mielin uuteen tulokkaaseen. Alussa on vaikeeta, mutta ajan kanssa helpottaa ja lapset pitää aika hyvin arjessa kiinni. Toivon todella sun ja lapsiesi elämään paljon hyvää ja hyviä, ihania hetkiä :hug:

• Tykkää
Reactions: Pinki
en tarkoituksella ole laittanut papereita koska annoin nimen omaan asian hänelle itselle hoidettavakseen että tajuaisi haluaako mennä niin pitkälle? et jos hoidan senkin asian valmiiksi niin pääsee kuin koira veräjästä eikä ole tarvinnu itse käsitellä sit koko asiaa. olen itse hoitanut tähän mennessä kaiken muun! mä voin tällä hetkellä todella hyvin tilanteeseen nähden. en elättele toiveita etten pety. on vain helpompaa toistaiseksi olla väleissä ja tekemisissä :-) en vain voi ymmärtää, on tää niin naurettavan sekavaa.

yritin sitä elämän jatkamista mut ei siitä vielä mitään tule. en pääse eteenpäin niin kauan kun raskaana. jään ns elämää vanhaan elämään ennen kun pystyn sen uuden sivun kääntämään. mies on melkein ainut apukin toistaiseksi mitä täällä paikkakunnalla saan. lastenvalvojiin on otettu yhteyttä mut ajat vasta tammikuulle. ei se auta varmaan kun itse se eropaperi hoitaa. olis vaan voinu itsekin jotain eron eteen tehdä. muuta kun panna vierasta.

No sinunhan se vastuu siitä eroamisesta on, jos kerran sitä haluat. Lapsellista ruveta jotakin paperileikkejä leikkimään kuin joku vajakki ja kerjäämään sääliä sillä. Ei se ainakaan mitään edistä, sinun kunnioittamistasi ja muuta. Muistan itse omasta lapsuudesta, kun äiti katseli ikkunasta, kun isä juoksi naapurin alle parikymppisen luona ja ei silti hakenut itse eroa. Ihan tossukkamaista.

yritin sitä elämän jatkamista mut ei siitä vielä mitään tule. en pääse eteenpäin niin kauan kun raskaana. jään ns elämää vanhaan elämään ennen kun pystyn sen uuden sivun kääntämään. mies on melkein ainut apukin toistaiseksi mitä täällä paikkakunnalla saan. lastenvalvojiin on otettu yhteyttä mut ajat vasta tammikuulle. ei se auta varmaan kun itse se eropaperi hoitaa. olis vaan voinu itsekin jotain eron eteen tehdä. muuta kun panna vierasta.

Mitä tahdot vastaukseksi??? Luvassa on rivikaupalla jonninjoutavaa lässytystä...

Tai sit laitat eron vireille ja sillä pihvi.

Paljastui vielä lisää valheita ja kerroin tälle miehen nuorikolle totuuden mitä on tapahtunut ja että mies uskotteli vielä ottavan mut takaisin. Tiedin että mies suuttuu tästä ja niin teki, kaadoinhan hänen kulissinsa. Lasten taki välit on kuitenkin pidettävä..En vieläkään jaksa uskoa että kaikki hyvä voi kaatua muutamassa kuukaudessa. kaikki mitä oli on menetetty. olo on todella surullinen ja ahdistava....:( Kaipaisi sitä toisen ihmisen tukea kuitenkin raskausaikana ja läheisyyttä..

Tsemppiä sinullekin! Olen itse myös tilanteessa, että mies teki mitä halusi, petti ja lähti kävelemään. Esikoinen on tuloillaan, reilusti yli puolivälin raskautta mennään... Olo on aika avuton ja yksinäinen. Mutta hei, kyllä me pärjätään kun niin päätetään. <3

vaimolle: niinkö? aivan pelottavan paljon tapahtuu tällaista. sama kun googlettaakin asiaan liittyvää niin löytyy tuhottomasti samanlaisia tarinoita. haluaisitko vaihtaa ajatuksia sähköpostitse? kuitenkin sama tilanne niin ehkä samassa tilanteessa olevan ihmisen kans kirjoittelu tekis hyvää. teijameri2@gmail.com

Yhteistyössä