Ihan surkea fiillis :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan turusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan turusta

Vieras
Tuli vaan yhtäkkiä yksinäinen olo, kun on yksin kotona lapsen kanssa ja mies juhlimassa.
Aloin miettimään mun kavereita ja tulin tulokseen, että mulla ei ole yhtään tosi läheistä ystävää jäljellä, kuten joskus oli. Kehen voisi luottaa niin paljon, että voisi puhua mistä vaan. Kaikkia kavereita näen vaan silloin tällöin ja vaikka näkisin useammin ei oikeen uskalla avautua kunnolla. Vai onko se niin, että erkaantuu kavereista, kun on pieni lapsi?
Nykyään taitaa olla tapana, että kaverit tekee samaan aikaan lapsia, niin on vaikea löytää toisista lapsiperheistä kavereita, kun kaikilla on jo omat piirinsä. Tai sitten moni tekee niin vanhana ja olisi kiva löytää suht samanikäisiä äitejä ja lapsia.?!

Kyl mulle kävi niin että kun lapsi tuli,ystävät kaikkos,kun luulivat etten voi koskaan lähteä mihinkään: No en mä voi/halua bilettää joka viikonloppu, mutta osa ei oikeen ymmärrä sitä :D No ite olen niitä vähänväliä johonki pyydelly ja reaktio on tämä:miten SÄ voit lähteä kun sulla on lapsi(n.1-v)- mulla on mies joka voi välillä vahtia :) mutta:ei nuo oikeen ymmärrä että voisivat vuorostaan pyytää muakin johki välil...

Niin no ennen kyllä tavattiin kavereiden kanssa useammin, vaikka olen seurustellut jo pitkään. Ei muakaan nykyisin kiinnosta pahemmin baareissa käydä, vaikka joskus olisikin kiva lähteä. Toisia kavereita olen nähnyt huomattavasti harvemmin, enkä viitsi pyytää kun toisilla on kiireitä, kun opiskelevat tai ovat töissä. Itse olen vielä kotona, joten aikaa kyllä olisi. Voi kirjottaa mailia maggie_2@luukku.com

Yhteistyössä