T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:halpaa mutta niin kauhean makuista.
Alkuperäinen kirjoittaja tehkääs muutkin:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:halpaa mutta niin kauhean makuista.
Eikä ole, kun tolkuttoman hyvää!
Sä vaan et osaa tehdä sitä oikein.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Niin onkiVarsinkin kun tekee sen niin et siihen tulee kaalia, porkkanaa, paprikaa ja tomaattimurskaa ja sit paistijauhelihaa ja paaaaljon mausteita
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja tehkääs muutkin:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:halpaa mutta niin kauhean makuista.
Eikä ole, kun tolkuttoman hyvää!
Sä vaan et osaa tehdä sitä oikein.
tulee paha olo jo pelkästä hajusta sama hernekeiton kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:Valitettavasti hinta ei korvaa makua..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Niin onkiVarsinkin kun tekee sen niin et siihen tulee kaalia, porkkanaa, paprikaa ja tomaattimurskaa ja sit paistijauhelihaa ja paaaaljon mausteita
![]()
Saisko tähän tarkempaa ohjetta?Varmaan namia!
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Niin onkiVarsinkin kun tekee sen niin et siihen tulee kaalia, porkkanaa, paprikaa ja tomaattimurskaa ja sit paistijauhelihaa ja paaaaljon mausteita
![]()
Mä oon sen ite kehitelly et ei oo ohjetta ylhäällä mut teen sen näin:
- Valkokaalia sopivasti
- Porkkanaa mukavasti
- Paprikaa reilusti
- Kattilalliseen (3l) 1prk tomaattimurskaa
- 400g paistijauhelihaa tai naudanjauhelihaa
- chiliä tms, paprikajauhetta, valkosipulia jne
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se haju on niin järkky, että syömättä jää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Niin onkiVarsinkin kun tekee sen niin et siihen tulee kaalia, porkkanaa, paprikaa ja tomaattimurskaa ja sit paistijauhelihaa ja paaaaljon mausteita
![]()
Mä oon sen ite kehitelly et ei oo ohjetta ylhäällä mut teen sen näin:
- Valkokaalia sopivasti
- Porkkanaa mukavasti
- Paprikaa reilusti
- Kattilalliseen (3l) 1prk tomaattimurskaa
- 400g paistijauhelihaa tai naudanjauhelihaa
- chiliä tms, paprikajauhetta, valkosipulia jne
Kiitos, nam!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tehkääs muutkin:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se haju on niin järkky, että syömättä jää.
Eikä ole. Minä olen raskaana enkä siltikään haista mitään erityistä. Mausteita ja semmosta mukaan sopivassa suhteessa, niin johan on.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Ja on muuten oikeeta laihduttajan ruokaa![]()
ah, pitikö huomenna taas keitellä keitto ja kyytipojaksi tuoretta maalaisleipää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tehkääs muutkin:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se haju on niin järkky, että syömättä jää.
Eikä ole. Minä olen raskaana enkä siltikään haista mitään erityistä. Mausteita ja semmosta mukaan sopivassa suhteessa, niin johan on.
Sitten et vaan haista.
Alkuperäinen kirjoittaja tehkääs muutkin:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Ja on muuten oikeeta laihduttajan ruokaa![]()
ah, pitikö huomenna taas keitellä keitto ja kyytipojaksi tuoretta maalaisleipää![]()
![]()
Se vaan, että sitä voisi syödä vaikka 6 kattilallista, eikä se täytä siltikään :ashamed:.
Alkuperäinen kirjoittaja mami:On se hyvää mutta kyllä tulee aikamoisia ilmavaivoja sen jälkeen. Pitää olla kotona seuraava viikko kun on syönyt kaalilaatikkoa. Eikö teille muille tule?
Alkuperäinen kirjoittaja mami:On se hyvää mutta kyllä tulee aikamoisia ilmavaivoja sen jälkeen. Pitää olla kotona seuraava viikko kun on syönyt kaalilaatikkoa. Eikö teille muille tule?