Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja badass:mun yhden kaverin ei tarvii kun katsoa miestään niin se on raskaana pillereistä ja kondomeista huolimatta B)
oikeesti niiden keskimmäinen lapsi on saanu alkunsa niin et on ollu sekä pillerit että kortsu, uskomatonta mutta totta..![]()
Huh huh!Melko pelottavaa, että noin helposti tulee raskaaksi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Touhutipat ei sisällä siittiöitä. Keskeytetystä yhdynnästä raskautuneet ovat vaan keskeyttäneet liian myöhään.
Pillerit ainakin voi pettää tosi helposti. Mulla petti mercilonit, ne oli liian laimeat mulle. Niiden sisältämä hormonimäärä ei riittänyt.
Tuossakin esimerkissä oli periaatteessa käyttövirhe vaikka ethän sä voinut tietää että ne on liian laimeat sulle. Mä olen aina luullut, että touhutipoissakin on siittiöitä mutta ilmeisesti ei sitten ole, mutta joka tapauksessa käyttövirhe tuokin on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:Mua kyllä jaksaa ihmetyttää ne kortsujutut. Siis jos sulla on muovipussi ilman reikiä ja sinne ruiskit spermat, niin miten ne sieltä karkaa?!![]()
Ehkä tosiaan kyse on sängen hankaamista rei'istä ... tai jotain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva:heart:
Ehjä oli aina? Käytössä koko yhdynnän ajan? Mies piti kiinni kun veti pois? Jne nämä peruskysymykset?En siis pahalla tätä jankuta vaan ihmetyttää ja olen turhankin utelias
![]()
Juu, ainakin meillä. Siksi "hieman" ihmetyttikin että pullat oli uunissa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:No mulla tämä viimeisin on Magic-vauva:heart:
Meidän Magic on jo kaksivuotias :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:tulin itse raskaaksi yasmin-pillereiden käytön aikaan, ei unohtelua, ei oksentelua tms. kuuluin siihen 0,01 osioon naisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lllllllll:Uskokoon ken tahtoo, mutta onpa tullut todistettua niin mahdotonkin tapaus kuin sterilisaation teettäneet vanhemmat saavat taas lapsen. Ei siinä mitään, jos toiselle olisi vain teetetty, mutta kun molemmilla on putket poikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:7 vuotta tällä palstalla vietettyäni tiedän, että 99% vahinkoraskauksista johtuu oikein käytetyn ehkäisyn pettämisestä. Vain 1% johtuu siitä, ettei ehkäisyä käytetty. Jos siis palstaa on uskominen![]()