ihan tyhjä olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
ihan tyhjä ja toivoton fiilis.
meillä menee miehen kanssa "mukamas hyvin".totuus on toinen.
oon pojan kanssa kotona ja tiedän että mulle "kuuluu" jotkut kotihommat,siis ne tavalliset pyykinpesut ja tiskaukset ym. välillä intoudun imuroimaan ja järkkäämään paikkoja.

mies on 3päivää viikossa töissä,tekee 6-20 vuoroa siis 3päivää ja loput on vapaata.

mua inhottaa kun mies tulee kotiin ja ite menen nukkumaan pojan kanssa niin kämppä on kun pommin jäljiltä kun herätään aamulla |O (ei edes vapaapäivinä siivoa vaikka niitä on koknaiset 4kpl/viikko)

tänää oli kaukosäätimet ja banaaninkuoret pojan sitterissä,sohvatyynyt murujen päällä lattialla.astiat siinä sohvan vieressä (on nukkunu sohvalla viimeset 2kk en tiedä miksi)
ollaan puol vuotta asuttu yhdessä eikä pistä tikkua ristiin siivotakseen edes omat jälkensä.
ja toinen mikä on niin raha asiat.meis tienaa n. 2000e/kk käteen,maksaa autonlyhennyksen (auto on siis hänen) ja oman osuutensa vuokrasta.viimesen 4kk aikana mä oon maksnau omasta ä-rahastani omat laskut ja meidän kaikkien kolmen elämisen :o
aina palkkapäivän jälkeen mies tulee mulle sanomaan tyyliin "jäi vaan 5e rahaa".ei selitä mihin ne loput menee.ainakin tonni on tiellä tietämättömillä :/
koska auto on minun nimillä saan jatkuvasti parkcomista tms. maksukehoituksia ja s-tilin oli mies vetäny 40e miinukselle.
omat luottotiedot on ryssiny joskus aikasemmin.

ja mies on mulle ns. auki 1000e.on pitkin vuotta aina lainaillu multa (meillä eri rahat) bensaan ja tiesmihin rahaa ja viimeksi lainas auton kytkimeen.
millä pirulla mä saan ne takasin nyt jos heitäs sen pellolle?

toinen on tuo lastenhoito,valittaa töistä tullessaan kun HÄN outuu työpäivän jälkeen vaihtamaan pojalle vaipan tai pitämään tuttipullosta kiinni kun poika syö.

On miehen homma putsata hamstereiden terrat koska saan iho oireita,no hamsterit oli ollu samoissa puruissa paskojens a keskellä 2kk kunnes mä otin ja pesin molemmat.raavin sitten itteni verille,mutta en voinut antaa niiden olla siellä lian keskellä
eli mitään ei tee yhetisessä kodissa,on kyllä kova suunnittelemaan.käyttää rahansa "johonkin",luulee mun olevan joku kotiorja.
ja viimeksi kun sanoin että "ei onnistu näin,lähde..en jaksa enää" niin pakkas jopa pojalle ostamansa lelut ja vaatteet ja otti tietokoneet mukaan.no,miksäs siinä.sanoi palauttavansa avaimen kun saa jonkun kantamaan sen hirveen samettisohvan pois.no,tuli 2tunnin päästä eikä lähteny enää mihinkään.rupes sohvalla itkee ja parkumaan.

miten tommosesta kotona 24vuotiaaksi asti,pilalle passatusta ämmästä pääsee eroon??!! |O tä äei oaa edes riisiä keittää!

luulee että mä oon joku kotiorja ja kävelen sen perässä ja siivoan.
ja pakko mun on siivota ihan oman vihtyvyyteni takia,en kestä olla tämmösen sekasorron keskellä,tykkään kun on siistiä.(siis tavaroita voi olla hujanhajan mutta paskasta ei)

joo ja tää on edelleen se sama joka jätti mut kesällä maha pystyssä sinne prismaan

mä olen tyhmä!!! |O :headwall: |O :headwall: :headwall:

*muoks* voisko nää "vieraat* luaksta edes pääpiirteittäin koko ketjun?mies on muutanut pois,hakre tavaransa viikonlopun aiakna,lukot on vaihdettu jne.
eli niitä on turha hokea.

pistä mies seinää vasten ja sano että nyt on aika aikuistua, sinulla on nyt poika ja perhe, et ole enää sinkku jonka ei tarvitse pitää huolta kuin itsestään.

viskaa pellolle mut et anna sitä tietokonetta sille mukaan. sano että sillä on velat kuitattu. =) ikävä tilanne kyllä... ja mun ukolla on samoja piirteitä ikävä kyllä... :/

tai siis oon tyhmä siinä kun en osaa tehdä tälle asialle loppua..rupeen olemaan ite vaan ihan lopussa.
ihan ku olis kaks lasta huollettavana.
nyt se mies makaa olkkarissa ja tuijottaa töllöä ja syö pitsaa.
ei oo vieny edes omia astioitaan tiskialtaaseen vaan jätää ne tuonne ja saan ne sit aamulla raivata pois.
eilen tein ruokaa ison satsin.ei kelpaa enää tänään kun piti uunileipiä tehdä joihin meni puolikas juusto.siis söi ne yksin :o koko pellillisen.ei travii ihmetellä jos vähän hikoilututtaa ja painoa on 120kiloa.
ei sais varmaan sanoa näin mutta mua on alkannu ällöttää,en enää muista mikä se oli mihin tuossa ihmisessä rakastuin :ashamed: :'(

Jätä se sika ansaitset parempaa...

Nojoo, tilanteesi kuulostaa kamalalle. Tiukan keskustelun paikka olisi. Jos se ei tuo muutosta, on parempi lähettää ukko matkoihinsa.

heitä se ny vaan pihalle. Miks ryhdyit tuommosen kanssa edes lisääntymään? Eikö nykyisin enää seurustella ennen perheen perustamista? Tommoset luonneviat paljastuu kyllä jo puolen vuoden yhdessä asumisen aikana.

Tajuaako sun mies mistään mitään?

Lopeta hyvä nainen se rahan lainaaminen tai pidä huoli, että lainaat sitten vasta, kun ukkosi aikuistuu ja hoitaa oman osansa huusholista. JA SIIVOAA ITSE NE OMAT JÄLKENSÄ!

muistutettakoon vielä että mies on muslimi (bosnian muslimi).
ei suoraan yritä saattaa ittensä passatuksi,eli ei pyydä tuomaan sitä tätä ja tota.
mutta anoppi on kun lattiamatto kotonaan eli ksukaa ruuat nenän eteen ja siivoaa kokoajan ja kävelee perässä noukkimassa poikansa ja miehensä jätökset tms. niin kai luulee että sama onnistuu täällä :/
ite oon soppani keittäny mutta luulin tosiaan että tää ihminen ei olis tämmönen.tunnettu ollaan 8v

En aio sanoa että jätä se possu, kun et kuitenkaan jätä. Mutta voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että parempiakin miehiä olisi jaossa.

Kannattaa ajatella asiaa. Oikein urakalla. :hug:

Pystyisittekö puhumaan ja hakemaan apua? Siis jos enää haluat jatkaa hänen kanssaan? Joskushan ulkopuolisen antama apu voisi auttaa, keskenään puhuessa asiat voi niin helposti mennä riitelyksi (ainakin meillä :( )

Alkuperäinen kirjoittaja tuata:
heitä se ny vaan pihalle. Miks ryhdyit tuommosen kanssa edes lisääntymään? Eikö nykyisin enää seurustella ennen perheen perustamista? Tommoset luonneviat paljastuu kyllä jo puolen vuoden yhdessä asumisen aikana.

edelleen,ollaan tunnettu 8vuotta ja siitä ajasta seurusteltu melkein 2v

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
muistutettakoon vielä että mies on muslimi (bosnian muslimi).
ei suoraan yritä saattaa ittensä passatuksi,eli ei pyydä tuomaan sitä tätä ja tota.
mutta anoppi on kun lattiamatto kotonaan eli ksukaa ruuat nenän eteen ja siivoaa kokoajan ja kävelee perässä noukkimassa poikansa ja miehensä jätökset tms. niin kai luulee että sama onnistuu täällä :/
ite oon soppani keittäny mutta luulin tosiaan että tää ihminen ei olis tämmönen.tunnettu ollaan 8v

Oletko (vai etkö) puhunut suoraan miehelles, miten vääristyneet käytösmallit hän on saanut kotoaan?
Oletko kertonut, mikä tuntuu pahalta? Oletko sanonut, minkä asioiden on muututtava teidän elämässä?

Kato, ei se ukkos tajua mitään muuta kuin sen, mitä kotoaan on oppinut, jos ei kuule ja näe ihan muuunlaisia toimintatapoja. Olet tosi vaikean tilanteen edessä, jos haluat saada miehesi tiedostamaan käytösmallejaan, jos hän ei halua niitä itse muuuttaa.

Ja älä hyvä ihminen suostu jälkiä korjaavaksi, rahaa lainaavaksi kotiorjaksi. Sellaiselta touhulta tuo kuulostaa ja se on vähän pahempi juttu, eikö??

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
mies on 3päivää viikossa töissä,tekee 6-20 vuoroa siis 3päivää ja loput on vapaata.

mua inhottaa kun mies tulee kotiin ja ite menen nukkumaan pojan kanssa niin kämppä on kun pommin jäljiltä kun herätään aamulla |O (ei edes vapaapäivinä siivoa vaikka niitä on koknaiset 4kpl/viikko)

Toi on ihan hemmetin raskas vuoro! Ei paljon huvita seuraavana päivänä puuhailla mitään, joten varsinaisesti työpäivää seuraava päivä ei ole mielestäni VAPAA sanan varsinaisessa merkityksessä.

(on nukkunu sohvalla viimeset 2kk en tiedä miksi)

Ois varmaan aika kysyä?

tienaa n. 2000e/kk käteen,maksaa autonlyhennyksen (auto on siis hänen) ja oman osuutensa vuokrasta.viimesen 4kk aikana mä oon maksnau omasta ä-rahastani omat laskut ja meidän kaikkien kolmen elämisen :/

Jos on yhteinen elämä, MIKSEI VOI OLLA YHTEISIÄ RAHOJA? Jos kerran teillä on omat rahat niin sitten on omat rahat. Miten voi "lainata" parisuhteessa toiselta? Aika teoreettista...

joo ja tää on edelleen se sama joka jätti mut kesällä maha pystyssä sinne prismaan

Mikäs juttu tämä oli? Täytyy myöntää että uteliaisuus heräs!

no jos on viikossa 4päivää vapaata niistä ainakin 2 on kunnon vapaita jolloin vois tehdä muutakin kun "käydä pesemässä autoa" tms.
en vaadikkaanettä kun tullaan töistä niin ruvetaan moppaamaan,kukaan ei jaksias semmosta.mutta vois sitä nyt omat tiskinsä viedä keittiöön ja karkkipaperit roskiin ym.

sohvalla nukkumisesta kun kysyin niin sain vastaukseksi epämäärästä muminaa ja "te saatte nukkua sitten paremmin"

jos meill olis yhetiset rahat niin meis käyttäis neki varmaan sinne mihin työntää sen puuttuvan tonnin.(mies siis alski että sillä jää tonni kuussa elämiseen mutta koskaan se raha ei näy missään)
joten jos meil olis yhetiset rahat niin pojan kanssa syötäs varpaankynnetkin.

ja tää auton kytkin oli periaatteessa pakko ostaa sillon kun auto oli muutenkin moottorirempassa joten meni siinä samalla,lainasin sen 500e isän perintörahoista jotta saadaan se auto mahdollisimman äkkiä käyttöön kun se oli jo 4kk seissy.mies lupasi maksaa heti kun saa rahaa.
kyse oli kuitenkin isän perintönä saaduista rahoista.
ja kohtuutonta ons e että meis on multa pyytämässä rahaa vähän väliä mutta ite en pyydä koskaan.siis se "lainaaminen" ei oo kummankin suuntaista.

ja tuo prisma juttu.olin viimesilläni raskaana enkä voinu syödä tulista ruokaa kun se olis alkanu närästämään ihan toden teolla.no,mies ei suotunu siihen että oltais ostettu molemmille omat tortilla kastikkeet vaan piti saada vaan se ykspurkki sitä tulista joten suutui ja lähti pois.
kävelin sitten maha pystyssä kotiin,ilman puhelinta ja rahaa.

Tunteet ovat ihmeellinen juttu, jokaisella meillä on omanlaisemme tunteet jotka saavat meidät tekemisiin ihmisten kanssa jotka jollekin muulle olisivat kauhistus.
Kuvailemasi miestyyppi on itselleni täydellinen kauhistus ja olisi jo erittäin paljon lyhyemmän yhdessä asumisen jälkeen lentänyt pihalle, mutta jos rakastat häntä ja haluat jatkaa teidän pitäisi keskustella. Sinun pitäisi rauhassa kertoa mitkä ovat tunteesi ja mitä toivot parisuhteelta ja ottaa huomioon hänen tapansa ja teidän molempien on tehtävä niiden perusteella kompromissi elämisenne suhteen.

Jos olet totaalisen kyllästynyt ja sinulle on yks hailee jääkö mies vierellesi vai ei niin neuvon seuraavaa.
Otat miehesi puhutteluun. Kerrot miten naista (miehen kanssa tasa-arvoista, ei kotiorjaa) kohdellaan. Sanot, että koska raha-asioiden hoito ei mieheltä yksin suju, laitatte tulonne yhteen ja maksatte niistä yhteiset menot ja jäljelle jäävät rahat säästöön.
Annat hänelle kunnon säännöt.
Jos miehessäsi on edes hiukan aikuista miestä hän taipuu ja tulee vastaan vatimuksissasi, jolloin pääsette jonkinlaiseen kompromissiin, mutta jos on vielä henkisesti lpsi, niin varaudu siihen, että kipittää äidin helmoihin turvaan ja jäät yksinhuoltajaksi (mikä ei ehkä ole niin kauhea vaihtoehto jos puheesi miehestä pitävät paikkansa)

olen puhunut,huutanu,kiristäny ja lahjonu.
viimeksi ilmotti että mun luonteessa on vikaa ja mun pitää korjata asennetta. |O
tiedän että olen äkkipikanen ja mussakin on paljon vikoja mutta en ole yli ihminen joka saa miehen tekemään noita yllämainittuja asioita.
en tiedä,tekis niin mieli erota mutta miten ton ihmisen saa täältä pois

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tunteet ovat ihmeellinen juttu, jokaisella meillä on omanlaisemme tunteet jotka saavat meidät tekemisiin ihmisten kanssa jotka jollekin muulle olisivat kauhistus.
Kuvailemasi miestyyppi on itselleni täydellinen kauhistus ja olisi jo erittäin paljon lyhyemmän yhdessä asumisen jälkeen lentänyt pihalle, mutta jos rakastat häntä ja haluat jatkaa teidän pitäisi keskustella. Sinun pitäisi rauhassa kertoa mitkä ovat tunteesi ja mitä toivot parisuhteelta ja ottaa huomioon hänen tapansa ja teidän molempien on tehtävä niiden perusteella kompromissi elämisenne suhteen.

Jos olet totaalisen kyllästynyt ja sinulle on yks hailee jääkö mies vierellesi vai ei niin neuvon seuraavaa.
Otat miehesi puhutteluun. Kerrot miten naista (miehen kanssa tasa-arvoista, ei kotiorjaa) kohdellaan. Sanot, että koska raha-asioiden hoito ei mieheltä yksin suju, laitatte tulonne yhteen ja maksatte niistä yhteiset menot ja jäljelle jäävät rahat säästöön.
Annat hänelle kunnon säännöt.
Jos miehessäsi on edes hiukan aikuista miestä hän taipuu ja tulee vastaan vatimuksissasi, jolloin pääsette jonkinlaiseen kompromissiin, mutta jos on vielä henkisesti lpsi, niin varaudu siihen, että kipittää äidin helmoihin turvaan ja jäät yksinhuoltajaksi (mikä ei ehkä ole niin kauhea vaihtoehto jos puheesi miehestä pitävät paikkansa)

sulla on hyvä pointti.
ja nää asiat mitä olen ekrtonu niin tosiaan ovat näin.
isäpuoli kun kävi tänään niin sanoin ettei mun veli halua tulla meille ksokoa olen nykyään niin pahantuulinen.ja isäpuoli on havaonnu suuren muutoksen viimesen puolenvuoden aikana.

Yhteistyössä