Ihan vaan uteliaisuuttani kysyisin, että jos miehesi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuntuis pahalta, sanoisin, että samoin, niin sinäkin.
Hautoisin kostoa pitkään ja olisin jääkaappikylmä jos yrittäisi enää lähestyä.

Vaikea tuota on lähteä millään kostamaan kun olo on niinkuin puulla päähän lyöty. Tarkalleen ottaen olen pilannut hänen elämästään kyllä vasta 10v, että kyllähän sitä ehti hauskaakin olemaan 30v ennen minua. Ja kuten aina riidan yhteydessä, hän luikki ovesta ulos niin että yksikseni täällä nyt sit saan hautoa kostoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
No huh, näyttäisin pitkät!! No on meilä pahempaakin tapahtunut ja siitä seurauksena esim avioero.. Miksi sun mies noin on käyttäytynyt?

Vähän karkeasti sanoen; olin nukkumassa kun hän tuli sänkyyn. Usko tai älä. Naurattais jos ei v****tais.

Alkuperäinen kirjoittaja Midwife sleeping with a doctor:
Erikoistuja palkkaa joo totta, mutta unohtui laittaa että silloin kun se teki pitkää päivää toisessa kaupungissa erikoistumassa niin minä pyöritin arkea täällä. Ja on se nyt aika lailla 6v elättää meidän perhettä vaikka suurin osa ajasta oltiin kyllä kaksin ;)

Eiks se päivystäny ja käynyt kesätöissä ollenkaan? Sori menee vähän ot. Mut nythän se voi sitten elättää teitä kun kerran saaerikoislääkärin palkkaaa. Toivottavasti ei kuitenkaan alkanu nukkumatiks tai muulle yhtä sitovalle alalle.

Ei kukaan toinen ihminen pysty pilaamaan toisen elämää ( jos rikokset jätetään tästä pois). Syy huonoon elämään löytyy omasta peilikuvasta.
Toteaisin siis miehelleni, että hän itse itselleen sopimattomilla valinnoilla on omatoimisesti ihan itse pilannut oman elämänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Ei kukaan toinen ihminen pysty pilaamaan toisen elämää ( jos rikokset jätetään tästä pois). Syy huonoon elämään löytyy omasta peilikuvasta.
Toteaisin siis miehelleni, että hän itse itselleen sopimattomilla valinnoilla on omatoimisesti ihan itse pilannut oman elämänsä.
Näin ajattelen myös minä.

Yhteistyössä