V
vieras
Vieras
...sanoisi sinulle, että olet pilannut koko hänen elämänsä niin mitä sanoisit/tekisit tai miltä sinusta tuntuisi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tuntuis pahalta, sanoisin, että samoin, niin sinäkin.
Hautoisin kostoa pitkään ja olisin jääkaappikylmä jos yrittäisi enää lähestyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Midwife sleeping with a doctor:No varmaan aika pahalta tuntuisi koska olen elättänyt meitä kun hän on opiskellut vuositolkulla ja erikoistumiset kaupan päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tuntuis pahalta, sanoisin, että samoin, niin sinäkin.
Hautoisin kostoa pitkään ja olisin jääkaappikylmä jos yrittäisi enää lähestyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:No huh, näyttäisin pitkät!! No on meilä pahempaakin tapahtunut ja siitä seurauksena esim avioero.. Miksi sun mies noin on käyttäytynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Sanoisin että vastahan myö ollaan 5 vuotta oltu yhdessä, en ole ehtinyt koko elämää vielä pilata :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:...sanoisi sinulle, että olet pilannut koko hänen elämänsä niin mitä sanoisit/tekisit tai miltä sinusta tuntuisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Midwife sleeping with a doctor:Erikoistuja palkkaa joo totta, mutta unohtui laittaa että silloin kun se teki pitkää päivää toisessa kaupungissa erikoistumassa niin minä pyöritin arkea täällä. Ja on se nyt aika lailla 6v elättää meidän perhettä vaikka suurin osa ajasta oltiin kyllä kaksin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Kysyisin että kumpi lähtee...
Näin ajattelen myös minä.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ei kukaan toinen ihminen pysty pilaamaan toisen elämää ( jos rikokset jätetään tästä pois). Syy huonoon elämään löytyy omasta peilikuvasta.
Toteaisin siis miehelleni, että hän itse itselleen sopimattomilla valinnoilla on omatoimisesti ihan itse pilannut oman elämänsä.