Ihana Kristian Meurman <3

Oikeassa olet!!
Kävin äsken laittamassa pyykit parvekkeelle kuivumaan, ja siinä samalla kuuntelin Kriden levyä olkkarissa.
Harmi kun ei ole sterkkoja makkarissa (missä siis nyt olen).

Ihanan persoonallinen ääni, ja ne biisit :'(
Juu ei johdu hormoneista yhtään ei...

Silloin kun Kristian lauloi Lapin kesän Idolssis, niin voi että tää nainen itki!! Johtukohan silloin osaks myös raskaushormooneista..? Taitaa niit hormoonin rippeitä vieläkin olla kun vieläkin vähän tuppaa tippa tulemaan linssiin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Silloin kun Kristian lauloi Lapin kesän Idolssis, niin voi että tää nainen itki!! Johtukohan silloin osaks myös raskaushormooneista..? Taitaa niit hormoonin rippeitä vieläkin olla kun vieläkin vähän tuppaa tippa tulemaan linssiin :whistle:

Se oli mahtava veto, kukaan toinen ei samaan Idolsissa koskaan kyennyt :heart: Itkin myös ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Se oli mahtava veto, kukaan toinen ei samaan Idolsissa koskaan kyennyt :heart: Itkin myös ;)
Mä en sentään itkenyt, mutta oli pakko lopettaa kaikki muu tekeminen ja pysähtyä vain katsomaan ja kuntelemaan sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mistä biisistä tykkäätte eniten?
Vaikea sanoa yhtä, mutta mulla suosikkina tällä hetkellä Aamu tai Mä elän vieläkin.

Mahdotonta sanoa... Lapin kesä koskettaa kyllä edelleen, samoin Paperitähdet, Elän vieläkin ja - no, ne kaikki :heart:.

Yhteistyössä