Sain tänään Kristianin levyn ja nyt se on vieny mun sydämen mukanaan :heart:
Kyllä siinä on miehellä hyvä lauluääni... Ihana mies
:heart:
Kyllä siinä on miehellä hyvä lauluääni... Ihana mies
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis kuka?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis kuka?![]()
etkö tiedä muka? no idolssissa ollut! minäkin tykkää hänen lauluistaa ja äänestään
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis kuka?![]()
etkö tiedä muka? no idolssissa ollut! minäkin tykkää hänen lauluistaa ja äänestään
Ilmankos en tiedä, mä olen katsonut tasan kaksi idolsjaksoa koko niiden olemassaoloaikana...
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Se kuka oli Idolssissa. Ikinä en ois uskonu että minä ihastuisin näin kovasti johokkin Idolssin tyyppiin, mut niin se vaan on käyny![]()
Toinen mulla tänään pyörinyt cd on Ari KoivusenAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Itse ostin tanaan hanen seka Ari Koivusen Cd:t kanssa. Viime hetken hamstraukset ostaa suomi-musiikkia mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Toinen mulla tänään pyörinyt cd on Ari KoivusenAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Itse ostin tanaan hanen seka Ari Koivusen Cd:t kanssa. Viime hetken hamstraukset ostaa suomi-musiikkia mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Itse ostin tanaan hanen seka Ari Koivusen Cd:t kanssa. Viime hetken hamstraukset ostaa suomi-musiikkia mukaan
Alkuperäinen kirjoittaja sussu82:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Itse ostin tanaan hanen seka Ari Koivusen Cd:t kanssa. Viime hetken hamstraukset ostaa suomi-musiikkia mukaan
Tykkäsitkö levystä? Ajattelin itsekin ostaa Arin levynOon ihan hulluna siihen
Söpö poikakin vielä kaikenlisäks
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Silloin kun Kristian lauloi Lapin kesän Idolssis, niin voi että tää nainen itki!! Johtukohan silloin osaks myös raskaushormooneista..? Taitaa niit hormoonin rippeitä vieläkin olla kun vieläkin vähän tuppaa tippa tulemaan linssiin![]()
Mä en sentään itkenyt, mutta oli pakko lopettaa kaikki muu tekeminen ja pysähtyä vain katsomaan ja kuntelemaan sitä.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Se oli mahtava veto, kukaan toinen ei samaan Idolsissa koskaan kyennyt :heart: Itkin myös![]()
HallelujaAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mistä biisistä tykkäätte eniten?
Vaikea sanoa yhtä, mutta mulla suosikkina tällä hetkellä Aamu tai Mä elän vieläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mistä biisistä tykkäätte eniten?
Vaikea sanoa yhtä, mutta mulla suosikkina tällä hetkellä Aamu tai Mä elän vieläkin.