Ihana mies..(joululeipomisista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Nonnii,nyt on sitten joululeivoskelut aloitettu ihan urakalla..tuli pikkisen kuuma.
Minuu ei ois yhtään hotsittanut alkaa mitään hommailemaan,mutta sai kun saikin tuo mies miut innostettua huhkimaan keittiöön:)

On aikoja jollon en sais mitään aikaseks ilman miestä..oon meijän perheen laiskamato :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Höpö-höpö:
tuli pikkisen kuuma.
Minuu ei ois yhtään hotsittanut alkaa mitään hommailemaan,mutta sai kun saikin tuo mies miut innostettua huhkimaan keittiöön:)

No hyvä että tarkensit kyseessä olevan joululeipomukset, olisi voinut meinaan kuvitella ihan jotain muuta :whistle: :laugh:

meillä mies eilen leipo joulutortut. Sanoi, että "mee sää imettään, kyllä mä nää joulutortut leivon. Sano vaan mitä pitää tehdä". Ja niin meillä oli yhtäkkiä kaksi uunipellillistä tuoreita joulutorttuja. Sekä tähden muotoisia, että niitä kukan muotoisia. Oli kattonut paketinkyljestä muotoiluohjeet <3

Alkuperäinen kirjoittaja jee:
meillä mies eilen leipo joulutortut. Sanoi, että "mee sää imettään, kyllä mä nää joulutortut leivon. Sano vaan mitä pitää tehdä". Ja niin meillä oli yhtäkkiä kaksi uunipellillistä tuoreita joulutorttuja. Sekä tähden muotoisia, että niitä kukan muotoisia. Oli kattonut paketinkyljestä muotoiluohjeet <3

Oho.. :D Kiva!

Yhteistyössä