Ihana mies mulla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Meillä olisi kesäkuussa eräät juhlat toisella paikkakunnalla. Ikinä en ole siellä käynyt, ja minä kun olen vähän arka autolla lähtemään vieraaseen kaupunkiin ajamaan, niin mies tänään ehdotti että jos hän pyytäisi töistä sen päivän vapaaksi, että pääsisi mun ja lapsen kanssa sinne mukaan.

Se tietää, että mua todella jännittää tuommoiset tilanteet. Ja siksipä olikin kovin ihanaa, että hän itse ehdotti tuollaista.

Ja vaikka mies ei vapaata saisikaan, niin ajatus oli mukava ja juhliin silti lähdetään. Se vaan tietää mulle muutaman unettoman yön..

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
No, miksi ihmeessä meet omalla autolla, jos pelkäät ajaa sitä? Mee yleisillä niin menee koko matka mukavammin.

En mä autolla ajamista pelkää. Mutta nyt pitäisi lähteä isoon vieraaseen kaupunkiin ajamaan ja se jännittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
No voi helvetti! Et uskalla autoilla vieraaseen kaupunkiin? No, on sulla vaikeet elämää!!!!!!

Kyllä mä sinne lapsen kanssa sitten kahdestaan lähden, jos mies ei vapaata saa.

Mutta pointti tässä oli se, että mies tietää että mä jännitän tommosia tilanteita ja halusi tulla mukaan.

no hei, mäkään en tykkää ajella vieraissa ympyröissä.. täytyy aina selvitellä reitit etukäteen ja kyttäillä katujen nimiä sun muita. ressi tulee vähemmästäkin!