Ihana uusi mies ja seksiä eka kerran, nyyh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieraana"

Vieras
Pikkasen sormettamista ja sit päälle. Ei vissiin ole kielimiehiä. En tajua miten voin jatkaa suhdetta jos seksi on näin surkeeta, mitä itse tekiSitte? Muuten mies on ihana lasten kanssa ja tosi älykäs, hoitaa asiansa hyvin.

Kerta se on ensimmäinenkin, mutta tässä tapauksessa ei varmaankaan ole kyse neitsyydenmenettämisestä, vaan kahden ihmisen ensimmäisestä yhteisestä seksikerrasta?

Mitä jos tämän olisi kirjoittanut mies, joka olisi valittanut, että "se nainen vaan makasi lahnana siinä eikä tehny mitään" niin johan tulisi huutoa, että jätä nyt se nainen, varmaan yhtä kylmä ku jäinen lahna eikä se siitä parane, suuhoitoakaan anna ikinä. Hyvä että tuli kerralla selväksi".

Jos aikuisikään on ehditty ja lapsiakin siunaantunut (ilmeisesti vain naiselle ...? vai oliko ne miehen lapsia) niin kuitenkin, pitäisi sitä tietotaitoa olla sen verran että voisi hieman nähdä vaivaa...

Mä taas kauhistuisin jos heti eka kerralla pitäisi kaikki sirkustemput suorittaa vaikka väkisin, ja itse en edes pidä nuolemisesta ollenkaan, on sattunut kyllä sitäkin että sitä tehdään väkisin eikä uskota kieltoa.

Yhteistyössä