Ihanaa HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää huomenta sinnekin :)
Niin sitä vaan herää samaan aikaan, vaikka ei tarviikaan lähteä mihinkään, mutta tää tunne onkin just parasta; voi vaikka köllähtää kahvin jälkeen vielä peiton alle.

Huomenta! On rikollista herättää minut ennen klo 6. :mad:
Koko päivä pilalla! Toivoin saavani tänään nukkua myöhempään. No jos sitten päikkärit jossain vaiheessa, vaikka meillä on kyllä luvassa toimintapäivä laavuilun merkeissä.

Huomenta!

Ollaan muksun kans heräilty noin tunti sitten, aamupalaa syödään ja suunnitellaan päivää. Jos tänään ehtis kirpputorille, kun eilen ei.

Iltapäivällä tulee kahvitteluvieraita, olis suklaakeksjä tiedossa ja pullaa :p

Täällä Keski-Suomessa ei paista aurinko, mutta haittaaks se?
0-keli on ja ens viikolla ennusteiden mukaan tosi lämmintä. Poika korjaa mun pyöräni ja sitten taas fillaroidaan :)

Täällä kanssa niin paljon sumua, ettei ikkunasta meinaa nähdä ulos (tai sitten ne ovat vaan niin likaiset :D). Hetki sitten muksun kanssa herättiin, kahvit ja aamupuurot vielä tekeillä.

Tänään pitäisi mennä mutsin luo syömään ja käväistä Ikeassa :)

Kuin kello tuo taapero herätti seiskalta. Tänään raksalle maalaamaan! Toivottavasti taapero vaan nukkuis päikkäreitä kaks tuntia eikä vaan puoli..... Oikeasti pidän maalaamisesta, mutta vähiin on jäänyt mun urakointi raksalla. Jos ees yhden seinän sais nimiinsä :)

Huomenta!

On tämäkin, lauantaiaamuna meillä ollaan seiskalta hereillä..kaikki muut paitsi esikko. Yleensä hän on se joka ekana pomppaa, jos on pompatakseen--joskus jopa viiden aikaan.

Meiltä loppui eilen maito eikä jaksettu hakea lisää kun tänään ollaan kauppaan menossa. Eli kahvia ei oo saatu..tai no yritin mie eilen juoda mustana kun en huomannut ajoissa maidon loppumista mut ei siitä mitään tullu.
Teetä siis oon nyt lipitelly, menee sekin ja tuoksuu paljon paremmalle :)

Kauppaan siis kohta ja iltapäivästä tulee lapsille hoitaja ja miehen kans lähetään illanistujaisiin.

Huomenta!

Ihana mies nousi nuoremman kanssa 6 aikaan ja mä sain nukkua :) Nousin sitte 8 aikaan, kun ei enää väsyttänyt. Nyt vähän vielä kahvia ja "heräilyä".

Ruoan jälkeen lapset autoon ja mummolaan ja me lähdetään leffaan ja syömään, sieltä tultuamme taidetaan mennä tohon mun ystävän ja hänen miehensä luokse käymään :)

Yhteistyössä