Ihanaa kun kysyttiin papereita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Juu Alkossa taitaa ainakin olla että kaikilta alle 25-vuotiaan näköisiltä pitäisi kysyä paperit. Tämä "ammattisalaisuuden" mainostaja lienee jossain ihan omissa ammateissaan, kun minun tutut poket ja baarityöntekijät eivät tiedä muuta syytä kysyä papereita. Ja juuri ennen minua oli pari nuorta tyttöä joutunut papereitaan näyttänyt joista toisen kanssa vielä poke joutui tovin keskustelemaan siitä onko ne paperit omat vai ei. Ja kyllä sen näkee portsarin/myyjän ilmeestäkin jos yllättyy iästä sen nähdessään.

Aika outoa että sulta kysytään papereita, näytät ihan 35v noita-akalta.
Ainakin kuvissas, livestä en tiiä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ziisus:
Juu Alkossa taitaa ainakin olla että kaikilta alle 25-vuotiaan näköisiltä pitäisi kysyä paperit. Tämä "ammattisalaisuuden" mainostaja lienee jossain ihan omissa ammateissaan, kun minun tutut poket ja baarityöntekijät eivät tiedä muuta syytä kysyä papereita. Ja juuri ennen minua oli pari nuorta tyttöä joutunut papereitaan näyttänyt joista toisen kanssa vielä poke joutui tovin keskustelemaan siitä onko ne paperit omat vai ei. Ja kyllä sen näkee portsarin/myyjän ilmeestäkin jos yllättyy iästä sen nähdessään.

Ei minusta, kyllä hän ikäiseltään näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ziisus:

Kylläpäs sulla nyt on (TAAS) huono päivä :heart: :flower:

Ehkä joskus opit pitämään omasta peilikuvastasi niin ei tarvitse katkerana haukkua muita :) Mä tykkään profiilikuvastanikin oikein paljon! Ihuna!

Multa ei o kysytty koskaan tän kaupungin baareihin papereita :'(

Syynähän ei voi olla se et mä hyppään niissä työnpuolesta liiankin kans :whistle:
Lidlin kassapoika sai mut kiljumaan riemusta ku kysy talvella paperit ku ostin kärryllisen kaljaa :D (eikä siihenkään vaikuttanut se et niillä oli just myyntiluvat hyllytettynä ku oli myyny alaikäsille)

En yhtään ihmettele et Emilyniltä kysyttiiin paperit - sen verran nuoren näkönen nassu tuol profiilissa on

Minust oli myös ihanaa, kun Alkossa kysyttiin minulta papereita (28v). Varsinkin kun on väliin niin julmetun mummo-olo vauvan valvottamana. Ehkä kysäsivät siksikin, kun ensimmäistä kertaa siellä asioin ja olin uus naama. Enkä taida asioida vastakaan, on vaan niin pahaa se tarjonta siell (kaikki alkoholi).

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Emilyn, olet sä nuoren näköinen.
Ja nätti :)

Jos oot noita-akka, niin oot hiton nuorekas ja kaunis sellainen :D

Eikös jotkut noidat näytä nuorilta ja kauniilta ikuisesti loitsujensa avulla?

Emmä tiiä, mun mielestä noitia ei edes oo olemassa.

http://www.youtube.com/watch?v=zrzMhU_4m-g

Multa kysytään myös poikkeuksetta laput joka paikassa. No lähikaupassa ei kysytä jos kaljaa ostan, siellä mut tunnetaan :D Olen 27-vuotias... Just leikkasin tukankin mielestäni vähän "aikuisempaan" malliin ja elättelin ajatusta siitä, että näyttäisin jopa ikäiseltäni mutta niin vaan lauantaina joka ovella edelleen kysyttiin laput :xmas:

Yhteistyössä