V
vieras
Vieras
Ja jotkut vain pysyvät nuoren näköisinä ja se sieppaa joitakin pahasti
Tämä tuolle 'ammattisalaisuuksista' höpöttävälle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Juu Alkossa taitaa ainakin olla että kaikilta alle 25-vuotiaan näköisiltä pitäisi kysyä paperit. Tämä "ammattisalaisuuden" mainostaja lienee jossain ihan omissa ammateissaan, kun minun tutut poket ja baarityöntekijät eivät tiedä muuta syytä kysyä papereita. Ja juuri ennen minua oli pari nuorta tyttöä joutunut papereitaan näyttänyt joista toisen kanssa vielä poke joutui tovin keskustelemaan siitä onko ne paperit omat vai ei. Ja kyllä sen näkee portsarin/myyjän ilmeestäkin jos yllättyy iästä sen nähdessään.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ziisus:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Juu Alkossa taitaa ainakin olla että kaikilta alle 25-vuotiaan näköisiltä pitäisi kysyä paperit. Tämä "ammattisalaisuuden" mainostaja lienee jossain ihan omissa ammateissaan, kun minun tutut poket ja baarityöntekijät eivät tiedä muuta syytä kysyä papereita. Ja juuri ennen minua oli pari nuorta tyttöä joutunut papereitaan näyttänyt joista toisen kanssa vielä poke joutui tovin keskustelemaan siitä onko ne paperit omat vai ei. Ja kyllä sen näkee portsarin/myyjän ilmeestäkin jos yllättyy iästä sen nähdessään.
Aika outoa että sulta kysytään papereita, näytät ihan 35v noita-akalta.
Ainakin kuvissas, livestä en tiiä.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ziisus:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Juu Alkossa taitaa ainakin olla että kaikilta alle 25-vuotiaan näköisiltä pitäisi kysyä paperit. Tämä "ammattisalaisuuden" mainostaja lienee jossain ihan omissa ammateissaan, kun minun tutut poket ja baarityöntekijät eivät tiedä muuta syytä kysyä papereita. Ja juuri ennen minua oli pari nuorta tyttöä joutunut papereitaan näyttänyt joista toisen kanssa vielä poke joutui tovin keskustelemaan siitä onko ne paperit omat vai ei. Ja kyllä sen näkee portsarin/myyjän ilmeestäkin jos yllättyy iästä sen nähdessään.
Aika outoa että sulta kysytään papereita, näytät ihan 35v noita-akalta.
Ainakin kuvissas, livestä en tiiä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Emilyn, olet sä nuoren näköinen.
Ja nätti
Jos oot noita-akka, niin oot hiton nuorekas ja kaunis sellainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Emilyn, olet sä nuoren näköinen.
Ja nätti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Emilyn, olet sä nuoren näköinen.
Ja nätti
Eikös jotkut noidat näytä nuorilta ja kauniilta ikuisesti loitsujensa avulla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä minä näkisin tuon Emilyn kuvan? En usko teitä, ilkeät noidat.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Emilyn, olet sä nuoren näköinen.
Ja nätti
Eikös jotkut noidat näytä nuorilta ja kauniilta ikuisesti loitsujensa avulla?
Emmä tiiä, mun mielestä noitia ei edes oo olemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä minä näkisin tuon Emilyn kuvan? En usko teitä, ilkeät noidat.
Klikkaat mun nikkiä niin aukeaa profiili ruman noita-akan kuvaan :xmas: