Ihanaa kun mies antaa mun aamulla nukkua =)

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
.. ja sitten tarvitsee siitä hyvästä lepoa koko päivän.
Monta päivää olen ollut todella paljon lasten kanssa yksin ja herännyt joka ikinen aamu aikaisin. Mies kyllä ollut kotona, mutta sairastanut ja olen antanut hänen huilata. Tänään meni ekaa kertaa iltavuoroon (kolmeksi) töihin. Heräsi lasten kans 6.30 ja antoi mun nukkua (kilttiä, myönnän). Nousin noin 9 pintaan. Lähdin käväsemään asioilla ja sanoin palaavani pikaiseen , jotta ehtii huilaamaan ennen töihin menoa. Tulin jo kotiin 10.30 ja hän meni lepäämään. Heräsi sitten 14.15 ja läx töihin! Siitä hyvästä et nousin "vasta" 09 niin olen taas koko päivän lasten kanssa itekseni. Kun annan hänen aamuisin nukkua, hän voi herätä vasta puolilta päivin. Itse olen joskus (ihan omasta tahdostanikin) iltavuoroinani, herännyt lasten kanssa, ollut heidän kanssaan ulkona ja sitten töihin.
Mä olen varmaan vaativa mut joskus vaan sapettaa!!

Meillä mies nukkus vaikka vuorokauden ympäri jos en herättäs välillä :D Miä herään aina pojan kanssa viikonloppusin, mies joutuu viikolla lähtemään kouluun niin sen on herättävä, ei se muuten =) Kyllä tuo varmaan pojan kans heräis jos pyytäsin mut miä annan sen nukkua. Ja käyn puolenpäivän maissa herättelemässä :laugh: :laugh: Sillä on maailman parhaat unenlahjat =)

Meillä pääsääntösesti mies herää lasten kans joka aamu, ja meillähän nuo pomppaa ylös jo 5 maissa :) No harvoin mäkään enää unta saan sen jälkeen, mut makoilen kuiteski sinne 6 asti, joskus torkahtelen.

ymmärrän.. meijän äijä pitää nalkuttaa ylös että ehtis näkee lapsiansa. aina ei onnistu ja olen koko päivän yksin lasten kanssa. ja lapset sit kyselee isii ja kiukuttelee mulle kun ei oo isi kotona. onneksi vauva ajat ohi, silloin kyllä vitutti kun oli valvonut koko yön ja mies sanoo aamulla et voiku väsyttää.. ei heränny edes lasten itkuun yöllä. miehet ei tunnu aina käsittävän miltä tuntuu olla päivä kotona kahen tunnin unilla

Yhteistyössä