V
"vieras"
Vieras
mun tyttö on aina nukkunut vieressä, on nyt ekalla. Saa nukkuakin niin pitkään kuin haluaa, kun oon yh
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi pienen lapsen tulee nukkua yksin, mutta aikuiset ihmiset haluavat ja saavat nukkua toistensa vieressä?
Miksi pienen lapsen tulee nukkua yksin, mutta aikuiset ihmiset haluavat ja saavat nukkua toistensa vieressä?
Olen nukuttanut lapseni pienestä pitäen sylissäni lapsen nukahtaessa rinnalle ja nyt myöhemmin tuttipullolle. Lapsi on tällä hetkellä 1v4kk ja edelleen nukahtaa syliin, josta kannan lapsen säkyyni. Myöhemmin menen itse hänen viereensä nukkumaan.
Lapsi on sairastanut paljon ja hänellä on ollut lukuisia korvatulehduksi sekä allergioita pienestä pitäen. Olen ollut lapsen kanssa yksin syntymästä lähtien, joten sairasteluista aiheutuneen väsymyksen ja toisen vanhemman tuen puutteen vuoksi olen antanut itselleni luvan lapsen nukkua vieressäni. Imetin lasta 11kk:tta ja hän heräili pitkään myös öisin rinnalle, joten yösyöttämiset olivat helpompia tällä tavoin.
Olen saanut kokea paljon ihmetystä monilta tahoilta syystä, että lapsi nukkuu vieressäni. Välillä tunnen muiden painostuksen, että en tee oikein, koska en nukuta lastani oman sänkyyn ja anna hänen nukahtaa yksikseen.
Onko teistä epänormaalia nukkua perhepedissä? Pitäisikö tämän ikäisen lapsen jo nukkua omassa sängyssään? Miksi pitäisi?