V
"vieras"
Vieras
olin kyllä, mutta ero oli joka tapauksessa tulossa, liika riitoja
Älä sitten please enää sano, että olet ollut nykyisen kanssa nyt jo 2,5 vuotta, ennen kuin siis oikeasti olet ollut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olin kyllä, mutta ero oli joka tapauksessa tulossa, liika riitoja
2 vuotta ollaan yhdessä, raskaksi tulin 13,5kk sitten
koska luulin että emme eroa kuitenkin... vaikka seurustelin jo nykyisen kaa ja x mies jopa tiesi, mutta ei meillä siis ollut mitään, hän oli vain asiakkaana, kun pyysin, vaikka se inhosi mun työ paikan, mutta mun takia kävi
*nauraa ääneen* No joo onhan sekin ihan hyvä selitys. Mutta älä ihmettele, etteivät ihmiset pitkän päälle usko sinua ihan tavallisissakaan asioissa, koska juttusi ovat tänään yhtä ja huomenna toista. Minusta se ei anna kovin hyvää kuvaa ihmisestä. Mutta ei se tosiaan sinun ongelmasi ole.olin enemmän hiljaa
Miks sä pyysit anteeks?
mä puhuin silloinkin totta, mutta en oo kertonut kuinka kauan tunnen jo siitä
mies pyysi anteeksi että 3 vkoa ei oo kukkia tuonnut
minä, milloin ja keneltä..... miks sulla juuri sellainen nimimerkki|O
Pakko kertoa
Meillä kotona iso putarha, niin siellä kasvaa, omenat, pärynät, mansikka, metsämansikka ja muuta marjoista ja hedelmisistä, niin mun mies innoissaan päivittäin ne tuoda mulle. Lapset kans melko joka aamu hakevat sieltä itselle aamiasien puuron kaa, se on heille harrastus