Ihanat suomalaiset naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trwc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

trwc

Uusi jäsen
28.06.2011
13
0
1
Onpa taas kiva kun on kesä, ja katukuvaan ilmestyy kauniimman sukupuolen edustajia vähissä vaatteissa=) Minä en kyllä ymmärrä miksi suomalaisia naisia mollataan. Aivan ihania daameja joka kadunkulma täynnä. On nuorta ja vanhempaa, on laihempaa ja hiukan kurvikkaampaa. Yhtä kaikki, aivan mahtava nähdä kun nainen uskaltaa olla rohkea ja pukeutua seksikkäästi. Ei sillä ole väliä onko nuori, varttuneempi, äiti-ihminen... Mutta kun uskaltaa pukeutua seksikkäästi, ja näyttää hyvältä, niin onhan se aivan ihanaa katseltavaa. Tulee oikein hyvä mieli=) Kiitos suomalaiset naiset, ja jatkakaa samaan malliin:p

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
Kai se mollaaminen johtuu siitä, kun Suomessa tämä kesä on vain niin lyhyt ja suurimman osan vuodesta naiset ovat pukeutuneena paksummin, niin ei nuo kauniit naiselliset ominaisuudet tule silloin niin hyvin esiin.

Kurvikkaat ei ole kyllä yhtään hieno näky jos läskit pursuaa joka kohdasta, puhumattakaan napapaidoista sekä muista kireistä vaatteista löllystellään siinä.. YÖK

FJTlu1

IBDsJ0

[QUOTE="Möh";24079693]Kurvikkaat ei ole kyllä yhtään hieno näky jos läskit pursuaa joka kohdasta, puhumattakaan napapaidoista sekä muista kireistä vaatteista löllystellään siinä.. YÖK[/QUOTE]
Nykyään jostain kumman syystä käytetään kurvikasta lihavan synonyyminä, vaikka se ei sitä todellakaan ole. Olisikohan kyseessä lihavien yritys löytää itseään kuvaileva joku ei-niin-lihavalta kuulostava sana?

[QUOTE="Möh";24079693]Kurvikkaat ei ole kyllä yhtään hieno näky jos läskit pursuaa joka kohdasta, puhumattakaan napapaidoista sekä muista kireistä vaatteista löllystellään siinä.. YÖK

FJTlu1

IBDsJ0
[/QUOTE]

No ei kurvikas ja lihava ole sama asia =)

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;24081037:
Mut saa kai sitä edes kuvitella, että ap. on tosissaan?
T: Suomineito.

Huoh... minä en ole koskaan pitänyt näistä "provo-poliiseista". Minä en kyllä ymmärrä mikä kirjoituksestani tekee provon, jos kirjoitan sen tosissani? Jos minä tykkään katsella kauniita, seksikkäästi(tai niukasti) pukeutuneita suomalaisia naisia, niin mitä ihmeen provoa siinä on? Ja jos puhun kurvikkaista, niin tarkoitan kurvikkaita. Kyllä kurvikaskin nainen voi olla kaunis. Ja läski ja kurvikas ei edelleenkään ole sama asia. Hyvää kesän jatkoa kaikille kauniille suomalaisille naisille ja provo-poliiseille:hug:

[QUOTE="Möh";24079693]Kurvikkaat ei ole kyllä yhtään hieno näky jos läskit pursuaa joka kohdasta, puhumattakaan napapaidoista sekä muista kireistä vaatteista löllystellään siinä.. YÖK

FJTlu1

IBDsJ0
[/QUOTE]

Kurvikas ei ole sama asia kuin läski. Daa.

Kohta tulee provo-poliisin lisäksi vonka-poliisi paikalle! Se tulee aina, jos palstalla joku mies puhuu naisista kiittävään eikä moittivaan sävyyn. Vonka-poliisin perusväite on, että Herra X on palstalla vonkaamassa.

• Tykkää
Reactions: päätön ja trwc
Kohta tulee provo-poliisin lisäksi vonka-poliisi paikalle! Se tulee aina, jos palstalla joku mies puhuu naisista kiittävään eikä moittivaan sävyyn. Vonka-poliisin perusväite on, että Herra X on palstalla vonkaamassa.

Heh, no siinähän tulee. Ja kyllä niitä tosiaan riittää jotka eivät vaan voi hyväksyä toisen mielipidettä. No, minä saan seksiä omalta vaimoltani ihan tarpeeksi, ei minun tarvitse vonkua muiden perään. Jos tykkään katsoa kauniita naisia, niin suokaa minulle se oikeus. En minäkään vedä hernettä nenään jos vaimoni katselee komeita miehiä. Miksi ihmeessä pitäisi? =)
No joillekin ei vaan ole suotu ymmärtämisen lahjaa.

Kiitos! Tosin mä en pukeudu niukasti, koska olen tämne keskipaksu. Mulla on sopivat vaatteet. Mekko ja korkkarit.

Ja ämmät: jos siellä on joku riski rikoot päällä, niin sittenhän itse näytätte kauniimmilta! Marina seis NYT!

• Tykkää
Reactions: trwc
[QUOTE="vieras";24088279]Kiitos! Tosin mä en pukeudu niukasti, koska olen tämne keskipaksu. Mulla on sopivat vaatteet. Mekko ja korkkarit.

Ja ämmät: jos siellä on joku riski rikoot päällä, niin sittenhän itse näytätte kauniimmilta! Marina seis NYT![/QUOTE]Keskipaksu jolla on mekko ja korkkarit? Eli olet kurvikas =) Mekko ja korkkarit tekee naisesta kauniin. Ei sinulla ole hätiä:wave:

Keskipaksu jolla on mekko ja korkkarit? Eli olet kurvikas =) Mekko ja korkkarit tekee naisesta kauniin. Ei sinulla ole hätiä:wave:

Olisinkin. Mun mielestä kurvikkaalla on isot tissit. Ja just tissit mulla on pienet. Vyötärö mulla on, tarkoitin keskipaksulla tämmöstä kokoa 40/42 käyttävää. En keskeltä paksua...

Mekko on mun suosikkivaate, siinä tunnen itseni naiselliseksi!

:)

[QUOTE="vieras";24088477]Olisinkin. Mun mielestä kurvikkaalla on isot tissit. Ja just tissit mulla on pienet. Vyötärö mulla on, tarkoitin keskipaksulla tämmöstä kokoa 40/42 käyttävää. En keskeltä paksua...

Mekko on mun suosikkivaate, siinä tunnen itseni naiselliseksi!

:)[/QUOTE]

Jos et oo keskeltä paksu, niin kyllä sä voit olla kurvikas pienilläkin tisseillä!:attn:

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24088437:
Eikö kurvikas tarkoita sellaista, jolla on paljon muotoja, mutta kapea vuötärö? Ei kai keskipaksu ole kurvikas?:O
Jaa..? No en oikeastaan tiedä:D Minä olen aina mieltänyt kurvikkaan hiukan runsaammaksi kaikilta osin. Ja onhan kurvikas parempi ilmaus kuin runsas? Itseasiassa olet kyllä varmaan oikeassa... No mikäs sitten olisi parempi ilmaus? Isokin on huono kun ei tarkoitus ole kuitenkaan loukata ketään:confused: Keskipaksu kuulostaa aika karskilta, ja läski se ei kuitenkaan ole? Ehkä on parempi etten mieti enempää. Pointti on kuitenkin kai mennyt perille. Onpa vaikeaa ilmaista itseään.

Yhteistyössä