Ihaninta mitä lapsesi sinulle sanoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poika 6v on nyt muutaman vuoden aina iltaisin nukkumaan mentäessä sanonut "rakastan ja tykkään susta aurinkoon asti" :heart: nyt sen on oppinut tyttö 3v ja se kuulostaa aivan yhtä ihanalta "lakattan, tykkään tua aalinkoon atti" Tytöllä vielä hakusessa r ja s kirjain :D

Tuolta pienimmäiseltä(1v4kk) sykähdyttää ääti, kun se sitä heti aamulla herätessään alkaa huudella!!
Isommilta usein iltaisin kuultu "oot maailman ihanin äiti" ja "äiti rakastan sinua" ja "äitin syli on maailman paras paikka" tuntuu aika hyvältä :)

Tytär sanoi eilen sängyssä kun makasi minun ja isänsä välissä, että "isi, mä rakastan sua, äiti mä rakastan sua ja mä rakastan teitä" :P Sit saatiin pusut. Tämä siis neidiltä 2,5 vee :)

poika sanoi yks aamu kesken pukemisen, että "äiti. mä rakastan sua niin paljon että mulla tulee vettä silmistä :D tyttö sanoo mm. "lakas äiti" kullanmulunen" ja "mä oon äiti sun palas kaveli"... tossa nyt jotain =)

Kysyin pojaltani kuka on kaunein nainen jonka hän tietää? Vastaus oli
sie äiti!!!! Ja pojan ikä oli silloin 9 v :-))))

Siitä on nyt 5 vuotta aikaa, enää hän ei sano noin mutta kyllä se on kantanut monta monta monta kertaa. En ole mikään mallimittainen ja missi, mutta olin silloin poikani mielestä.

Tyttö 2 v kun sanoo Miun ikioma äiti!

"pimmiä ja pommia!" tämä tulee niin ihanasti aina kun se tulee yllätyksenä esim. kaupassa ollessa! ottaa kaulasta kiinni ja rutistaa samalla kuiskaa "äiti,pimmiä ja pommia" tämä tarkoittaa Rakastan sinua! se oli pojan oma keksimä lause reilun vuoden ikäisenä, meni muutama viikko ennenkuin yhdistettiin tuohon kauniiseen lauseeseen! tämä kuuluu joka ilta kun nukkumaan mennään, "äiti, iskäää, hyvää yötä, pimmiä ja pommia, tällä tällä!" (poika nyt 4v.)

kyllähän nuo meijen tytötkin vaikka ovat jo isompia sanovat välil että äiti mie tykkään /rakastan siuta. tää meijen poika joka siis myös rakkautta toitottaa niin kaikista hauskinta on kun se yrittää sanoo sen englanniks,ai lap juu. :heart:

Vielä ei selvää suomea tytön suusta tule, mutta pienen lapsen innostunut tätätätätä ja ihana hymy päälle on kyllä ihaninta kuunneltavaa/katseltavaa. Tyttö 7,5kk.

Ja aivan selvästi hän sanoo jo "äitin tyttö" ja "isi isi", ainakin äidin mielestä ;)

Mä en varmaan koskaan unohda, kun esikoinen pienempänä näki kaupan seinässä tikapuut, ja sanoi: Äiti, mitä jos meidän koko perhe kiipeäisi noita tikapuita pitkin taivaalle pilven päälle istumaan. Sitten pidettäisiin kaikki toisiamme käsistä kiinni, ettei kukaan tipu. :heart:

Joka päivä nuo lapset tulee halaamaan ja sanoo: Minä rakastan sinua. :heart:

Mun poika sanoi muutamaa päivää vajaa 3-vuotiaana sairaalassa maatessamme, että "Jos sä äiti olisit kaupassa, niin mä ostaisin sut. Onneksi kukaan muu ei kerinnyt ostamaan sua ennen mua. Onneksi sä olet meidän äiti!". Poika piti vielä molemmilla käsillä mua poskista kiinni ja oli oikein lähellä. Ja arvatkaa tuliko tippa linssiin, kun pojalta oli juuri samana päivänä löydetty syöpä...

Ensimmäisen sytostaattikeikan jälkeen se sanoi pihalla oikein tuulisena päivänä, että "älä äiti päästä mua lentämään taivaaseen!". Ja arvatkaa itkettikö taas...

Yhteistyössä